Camino - Reisverslag uit Baiona, Frankrijk van Krientjen - WaarBenJij.nu Camino - Reisverslag uit Baiona, Frankrijk van Krientjen - WaarBenJij.nu

Camino

Door: Krientjen

Blijf op de hoogte en volg

06 Mei 2015 | Frankrijk, Baiona

Vandaag na lekker ontbijt met de bus naar Saint Jean de Port. Een bus vol internationale mensen. Leuk om meet te maken. Geen Pablo maar Brock uit Canada, haha, klinkt als Rock. Verder opgetrokken met een Australische dame van afkomst Maori, ja uit Nieuw Zeeland. Verder delen wij de kamer met een Duitse en een Hongaarse. Ik heb er zin in. Morgen ochtend begint het dan echt. Tijdens het water halen (uit de pomp) gesproken met een Koreaan, hij begint morgen ook om 7.00uur! Zware dag, we zullen zien. Ik probeer nog n foto toe te voegen. Doeiiiii.

  • 06 Mei 2015 - 21:38

    Theo:

    Heej Jaantje
    Ik word met de dag jaloerser je gaat echt genieten .
    Manana n pequeno desajuno en mars met de bene
    Wagen salute tu Hermano Theo

  • 06 Mei 2015 - 21:46

    Angela:

    Hey Diana,

    Ooooh morgen gaat het beginnen.......spannend!!!!!!
    Heel veel suc6 over de Pyreneeën!!!!!!!

    Groeten Angela

  • 06 Mei 2015 - 21:47

    Diny:

    Hé Diana,

    Mooi verslag van je busreis naar St. Jean Pied de Port. Leuk al die nationaliteiten die je na 1 dag al hebt leren kennen. Er zullen er ongetwijfeld nog vele volgen. Morgen je eerste "echte" dag, we zullen aan je denken. Heel veel succes en we hopen nog veel verslagen van je te lezen. Is echt leuk te lezen.

    Buenos noches, Diny

  • 06 Mei 2015 - 21:54

    'Blue':

    Ah leuk hoor, dat internationale tintje dr an !
    Weltrusten en een goeie start met mooi pelgrimsweer....wat dat ook mag zijn

  • 07 Mei 2015 - 07:14

    Truudy:

    Fijn dat we je kunnen volgen Succes en geniet en blijf bloggen X

  • 08 Mei 2015 - 08:38

    C Heitkonig :

    Diana ,ik wil ook ff reageren.Ik hheb een mooie foto van jou gezien in je eentje op z,on rots,heb ik dat goed?Maar dat is me nog ol zo,n tas wat je op je rug hebt.Gr Maen veel sterkte en vooral plezier

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Baiona

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 Oktober 2015

Camino

08 Oktober 2015

Camino

07 Oktober 2015

Camino

07 Oktober 2015

Camino

06 Oktober 2015

Camino

Actief sinds 23 April 2015
Verslag gelezen: 621
Totaal aantal bezoekers 13723

Voorgaande reizen:

20 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

20 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

23 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: