Camino - Reisverslag uit Baiona, Frankrijk van Krientjen - WaarBenJij.nu Camino - Reisverslag uit Baiona, Frankrijk van Krientjen - WaarBenJij.nu

Door: Krientjen

13 Mei 2015 | Frankrijk, Baiona

Hola! Vandaag weer hotte! Gisteravond met ong. 16 pers. Gegeten en het was heerlijk en gezellig. Naast me vader en dochter die n stukje v/ d camino fietsen, komend uit Madrid. T/ o mij n Amerikaan die n poosje in Wassenaar gewoond heeft, daarnaast n paar Nederlanders en aan de andere kant naast mij n Canadese babbelkous, het was erg gezellig. Vanmorgen om 6.45uur beginnen te lopen. Na 17 km. Pas ontbijt maar wel voortreffelijk. stokbrood met kaas en chorizo (schrijf je anders) en 2 foute koffie ( verkeerd)!toen kwam de Ned. Weer aanlopen en zijn we samen naar het volgend dorp gelopen. Toch weer 26 km. 12.00uur binnen en toen n lekker biertje gepakt. Maar nu komt het. Ze hebben hier n hostel met allemaal 2 pers. Kmrs. Deze deel ik met n Zweedse jonge, hij heeft me verzekerd dat hij niet snurkt, haha. Kosten €8 en een heerlijke douche. Er was niemand op de boven verdieping dus ben ik daar gaan douchen. Ik had geen zin om te wachten. Stttt. Was gedaan en nu lekker relaxen. Eerst maar eens wat te eten halen. Ik ben in Rollo de Azofra!

• 13 Mei 2015 - 15:51

Diny:

Ola Diana,

Lekker op tijd aan je rust begonnen vandaag en toch alweer 26 km gelopen. Is dat nog een beetje een plaats of is er buiten de pelligrini's niets te beleven? Gezellige avond en middag nog en tot je volgende verhaal.

Te saludo, Diny

• 13 Mei 2015 - 18:59

Theo:

Heej Jaantjen

Met n zweed als ie maar niet zweet , als ik al lees van die koffie en pan qeuso dan word ik extra jaloers maar wij gaan dit weekend naar schopfheim onder in t zwarschwald Koen Hermans aanmoedigen dus rot wijntje mit brot und käse is ja auch nicht schlecht oder ???

Bis morgen Grüsse Theo

• 13 Mei 2015 - 21:06

Helga:

Wat ben je toch goed bezig! Uit je verhalen maak ik op dat je ontzettend geniet, veel pelgrims ontmoet. Wat is het leven toch mooi. Wij zijn vandaag begonnen met de
    AcheterHoekse 4-daagse. Stelt vergeleken met wat jij doet niet veel voor, maar wel mooi en heel gezellig. Ik volg je en zie je verhaaltjes met een glimlach tegemoet. Liefs Helga

• 13 Mei 2015 - 22:05

Alfons: