Camino - Reisverslag uit Baiona, Frankrijk van Krientjen - WaarBenJij.nu Camino - Reisverslag uit Baiona, Frankrijk van Krientjen - WaarBenJij.nu

Camino

Door: Krientjen

Blijf op de hoogte en volg

14 Mei 2015 | Frankrijk, Baiona

Gisteravond hebben 2 mensen uit Alkmaar voor ons ( de Ned. Pelgrim) waar ik mee gelopen heb gekookt en dat was heerlijk. Heerlijk geslapen, Nicolas was inderdaad zeer rustig, goeie gozer. Vandaag " alleen" gelopen maar met de zelfde groep als gisteren slapen we in dezelfde plaats en dat is gezellig. We hebben net de lunch op en ik heb mezelf n hotelkamer. Geboekt! Groot en met douche en handdoek, haha. Het is nu koud om met korte broek buiten te zitten. Wat n verschil met gisteren zeg! Een voet van mij heeft blaren, je loopt er wel doorheen maar het is niet echt fijn. Hopelijk gaat het morgen beter, we zullen zien. Ik ben nu n eind voorbij Santo Domingo. Een mooie tocht, veel wind maar prachtige vergezichten. En wat n stenen hebben ze hier zeg, ik ben blij dat ik af en toe op asfalt loop en dat vind ik normaal echt niet fijn. Helga, gaat het goed met de achterhoekse 4 dgs? Wel mooi weer gehad denk ik? Ik wilde gisteren reageren op jouw reactie maar volgens mij lukte dit niet?
Hemelvaart goed verlopen, Fam. Fiets de boer op, normaal etc.? Ik hoor t wel weer. Doeiiiii.

  • 14 Mei 2015 - 17:35

    Helga:

    Diana, het wandelen gaat prima! We zitten op de helft dus wij kunnen alweer aftellen. Vandaag weer een mooie wandeldag gehad richting Zelhem. Altijd mooi. Het weer is goed dus we hebben niets te klagen. Met blaren is niet lekker lopen weten wij. Zorg dat je de voetjes snel weer beter hebt. Ontzettend veel plezier nog! Xxx

  • 14 Mei 2015 - 17:59

    C Heitkonig:

    Diana ,BEDANKT VOOR HET BERICHTJE.OVER DIE BLAREN ,WIL DAT ZEGGEN DAT JE TOCH NOG MEER HAD MOETEN TRAINEN.hOPELIJK HERSTELD HET ZICH SNEL,WANT DIT IS NATUURLIJK NIET DE BEDOELING.ONDANK ALLES NOG EEN MOOIE TIJD GR PA EN mA

  • 14 Mei 2015 - 20:00

    Blue:

    Hola Di,
    Toppie dat t nog steeds zo goed klikt met wandel...maar vooral slaapgenoten !
    Je hebt de regie nog steeds in handen, alleen jammer dat je je verkeerde schoenen hebt meegenomen

  • 15 Mei 2015 - 08:25

    Diny:

    Goedemorgen Diana, ben een beetje laat met bericht, jij zult inmiddels al wel weer op pad zijn. Hopelijk heb je niet teveel last van je blaren. Veel sterkte en we blijven genieten van jouw verslagen. Groeten Diny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Baiona

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 Oktober 2015

Camino

08 Oktober 2015

Camino

07 Oktober 2015

Camino

07 Oktober 2015

Camino

06 Oktober 2015

Camino

Actief sinds 23 April 2015
Verslag gelezen: 210
Totaal aantal bezoekers 13715

Voorgaande reizen:

20 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

20 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

23 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: