Camino - Reisverslag uit Baiona, Frankrijk van Krientjen - WaarBenJij.nu Camino - Reisverslag uit Baiona, Frankrijk van Krientjen - WaarBenJij.nu

Camino

Door: Krientjen

Blijf op de hoogte en volg

16 Mei 2015 | Frankrijk, Baiona

Zo'n daar lig ik dan uitgestrekt op bed. Zit ong. 6 km. Voor Burgas. Saai langs de grote weg lopen dus heb maar n hoteletje uitgezocht! Heerlijk schone handdoek en zelfs n stukje zeep! Gisteravond van n Australisch stel blarenpleisters gekregen. Ze logeren tijdens de camino in hotels en hadden de vorige keer met wandelen in Engeland niets voor blaren bij zich. Nu hadden ze n hele koffer vol. Geen rugzak hé, nee dat hebben ze goed bekeken. Ze stonden erop dat ik het hele doosje vol aan zou nemen. Heb ik t meteen maar gebruikt vanmorgen. We zien wel wat t wordt. Kreeg ik van n Duitser n steriele naald en ben bang dat ik daar vanavond mee aan t werk moet, shit happens! Maar vandaag toch n mooi stuk kunnen lopen. Ik zal wat foto toevoegen. Gisteravond weer n bont gezelschap, kwam de Zeeuw van een v/d eerste dgn. Tegen. Hij noemde mijn naam, nou ja, ff bijkletsen en toen wist ik weer wie ik voor me had. Leuk toch weer. Heb hem vandaag niet gezien. Gisteravond ook nog ff de sirtaki gedanst. de Hollander met Z' n mandoline gevraagd of hij dat kon spelen, mooi hoor! Verder was t de hele nacht muziek op vanwege gesnurk maar dat werkt wel. Het was n muf hok maar.....dat gaan we nu weer ff rechtzetten, hiha. Zo ff douchen en dan op m' n slippertjes de omgeving verkennen. Harde wind en vanmorgen koud. Gisteravond ook. De avonden ervoor hadden we het om 21. 00 nog warm buiten en gisteren zaten we bij de kachel! Later!

  • 16 Mei 2015 - 15:01

    Angela:

    Hola Diana. Gezellig he die camino met al die verschillende nationaliteiten !!!! Ja rustig is het s nachts soms niet maar ach toch wel gezellig met zn allen !! lekker samen eten !!!! Soms hotelletje is ook fijn !!! Wij zijn nu in Boekarest !! Veel plezier nog !!! Burgos is een mooie stad met heerlijke tapas en mooie cathedaraal ! Geniet ervan !! balen van je blaren!! BUON CAMINO !!!!!!!!!

  • 17 Mei 2015 - 10:25

    Greet:

    Hoi Diaantje.

    Nou zeer gevarieerd gezelschap en een hele belevenis . Gaaf dat je dat doet. wij gaan maar weer lekker wandelen in Oostenrijk. Hopelijk met de Pinksteren nog.
    Succes met de blaren en heel veel loop plezier,

    Groeten van ons allemaal!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Baiona

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 Oktober 2015

Camino

08 Oktober 2015

Camino

07 Oktober 2015

Camino

07 Oktober 2015

Camino

06 Oktober 2015

Camino

Actief sinds 23 April 2015
Verslag gelezen: 206
Totaal aantal bezoekers 13731

Voorgaande reizen:

20 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

20 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

23 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: