Camino - Reisverslag uit Baiona, Frankrijk van Krientjen - WaarBenJij.nu Camino - Reisverslag uit Baiona, Frankrijk van Krientjen - WaarBenJij.nu

Camino

Door: Krientjen

Blijf op de hoogte en volg

17 Mei 2015 | Frankrijk, Baiona

Zo dat was me het dagje wel! Vanmorgen kon ik voor vertrek ontbijten en dan wel voor €2!daarna langs de autoweg naar Burgos, 6 km. Daar aangekomen heerlijk rustig alles kunnen bekijken. Kwam bij n kroegje toevallig Margo tegen. Haar heb ik de laatste dgn. Dagelijks ontmoet. Ze is Nederlandse. Ff koffie gedaan en toen verder gelopen. In de middag werd het prachtig weer, trui kon uit en pijpen af, haha. Ik had weer 2 blarenpleisters geplakt dus het lopen ging goed. Heb de volgende dag etappe gelopen dus ong. 26 km. Slaap nu in n Albergue met verschillende kmrs. ( te duur) en 1 vertrek van 6 bedden met n prachtige douche. Goeie deal. Mooi weer dus ik dacht er kan gewassen worden. Zo gedaan maar... Kom aan de praat met n vent uit Estonia en die had n heerlijke fles rosé, is nu leeg, haha! We verblijven in n bijzonder dorp, zal zo n foto toevoegen. We kunnen de keuken plus inhoud gebruiken, bij de prijs inbegrepen! €15. Ook ontbijt, pasta tonijn, koffie etc. In het dorp zit 1 rest. Ik heb geprobeerd voor 2 Duitsers, n Franse, didd(Est.) en mij te reserveren maar dat kon niet. Je moet er gewoon naar toe en als het vol is wachten maar je krijgt wat te eten, is me verzekerd!, we gaan t meemaken. Lezen jullie morgen! Hasta Luego .

  • 17 Mei 2015 - 18:12

    Ans:

    Hallo Diana,

    Het blijft leuk om te lezen, je moet zien dat je hier je werk van kan maken.
    Zoveel verschillende mensen en nationaliteiten ontmoeten, dat is toch wel
    bijzonder. Fiets de boer op is prima verlopen met 1135 deelnemers en enthousiaste
    bedrijven kunnen wij terugkijken op een mooie dag. Succes maar weer voor morgen!!
    gr. Ans

  • 17 Mei 2015 - 18:48

    C H:

    mooi verhaal en lopen gaat gelukkig weer goed houwe zo/////////////////gr uit Holland-Hengelo bedankt

  • 17 Mei 2015 - 19:02

    Rita:

    Ola Diana

    Ontzettend leuk om je verhalen te lezen. Ik hoop dat het ondertussen met je voeten beter gaat.
    Blaren kunnen vervelende spelbrekers zijn. Maar een lekker glas rosé verzacht natuurlijk de pijn.
    Zo te lezen ontmoet je veel bijzondere mensen . Veel succes bij de volgende etappe.
    Hasta luego
    Rita

  • 17 Mei 2015 - 21:52

    Helga:

    Hallo Diana,
    Wat leuk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt! Maar ik geloof niet dat jij een halve fles rosé hebt gedronken! Maar als het wel zo is dan vind ik het ook prima hoor. Vervolg je tocht op de manier zoals je het tot nu toe doet dan weet ik zeker dat je blijft genieten. Xxx

  • 17 Mei 2015 - 23:52

    Di Y:

    Hola Diana, fijn dat je blarenpleisters hebt en nu hopelijk heel snel geen last meer van de blaren. Wat een belevenis, kijk er elke dag naar uit om je verhaal weer te lezen. Voor nu goede nacht en veel plezier morgen (volgensmij zit het met pplezier wel goed haha). Groeten Diny.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Baiona

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 Oktober 2015

Camino

08 Oktober 2015

Camino

07 Oktober 2015

Camino

07 Oktober 2015

Camino

06 Oktober 2015

Camino

Actief sinds 23 April 2015
Verslag gelezen: 166
Totaal aantal bezoekers 13726

Voorgaande reizen:

20 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

20 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

23 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: