Camino - Reisverslag uit Gallur, Spanje van Krientjen - WaarBenJij.nu Camino - Reisverslag uit Gallur, Spanje van Krientjen - WaarBenJij.nu

Camino

Door: Krientjen

Blijf op de hoogte en volg

22 Mei 2015 | Spanje, Gallur

Wat krijgen we nou? Zie ik ineens de Spaanse vlag! Jullie ook?

  • 22 Mei 2015 - 16:16

    Buffalo Ben:

    En dat zeg je na wat glazen fruitige rode wijn gedronken te hebben. Hahaa. Die houden we er in. Straks in NL. Moet je wel zo'n Spaanse vla meenemen. Wat zou Theo, een an je kenissen, hiervan vnden. Die komt vast nog wel. Of hij geeft mij op mijn klxxxxx. Welnu, ik hoor het wel. Tjo.

  • 22 Mei 2015 - 16:53

    Diny:

    Hé Diana, ik hoef niet te vragen hoe het gaat, als ik je verslagen lees denk ik dat je het reuze naar de zin hebt. Gelukkig nu ook blaar- en hoofdpijn vrij. Wat een meters maak je, respect! ! Wat zal het straks tegenvallen als je weer de hele dag moet zitten op je werk. Gelukkig is dat nog heeeeeel ver weg en kun je nog een tijdje genieten van jouw CAMINO En wij van jouw belevenissen.
    Wat de Spaanse vlag betreft, wij zien die ook haha.
    Geniet nog lekker van een Spaans wijntje op een terras en tot morgen.

    Buenos noches.
    Diny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Gallur

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 Oktober 2015

Camino

08 Oktober 2015

Camino

07 Oktober 2015

Camino

07 Oktober 2015

Camino

06 Oktober 2015

Camino

Actief sinds 23 April 2015
Verslag gelezen: 177
Totaal aantal bezoekers 13714

Voorgaande reizen:

20 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

20 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

23 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: