Camino - Reisverslag uit Gallur, Spanje van Krientjen - WaarBenJij.nu Camino - Reisverslag uit Gallur, Spanje van Krientjen - WaarBenJij.nu

Camino

Door: Krientjen

Blijf op de hoogte en volg

27 Mei 2015 | Spanje, Gallur

Hola, ik lig languit op n groot bed in n hele grote mooie kmr. In hotel villa de cacabelos in dezelfde plaats! Pelgrims hebben toch n streepje voor, wat n luxe! Kan ik heerlijk m'n haren wassen! Ruim 30 gelopen vandaag en het kunnen er zomaar 35 zijn. Maakt niet uit ik ben er en m'n voeten doen zeer. Is met n half uur weg hoor! De blaar aan m'n grote teen heb ik vanmorgen voorzien van zo' n fantastische pleister v/d Aussies. Ik hoop toch zo dat ik ze straks in Compostela zie maar ik ben bang van niet. Gisteravond weer samen gegeten met Maija en Richard maar ook met n nieuw koppel uit kiwiland en Australië. Jonge mensen t was n gezellige boel!! Vannacht niet bijzonder geslapen maar t was n mooi nieuw onderkomen, dat dan weer wel! Vanmorgen vertrokken met Maija en na de eerste stop ieder onze eigen weg gegaan. Ik hoor net dat ze aangekomen is in n hostel in t zelfde stadje. Zal ik haar nog wel zien denk ik. Vandaag was een lief Spaans vrouwtje bezorgd dat ik alleen liep maar ik heb haar verzekerd van pelgrims voor en achter mij en toen was t goed! Mensen zijn onderweg bijzonder aardig. We treffen het wel wat betreft het weer zeg' S morgens en S nachts koud en in de middag en avond warm. Geen muggen en geen regen dat moet ik dan toch wel verdiend hebben, wat denken jullie? Vandaag zij Richard we moeten er zo langzamerhand rekening mee houden dat we dichter bij het eind komen. Je raakt gewend aan deze vrijheid! Lopen, drinken, eten, praten en slapen en dit allemaal wanneer jij het wil! Het blijft bijzonder! Zo, tis mooi geweest voor nu, ik zal wat foto meesturen en dan maar weer tot morgen!

  • 27 Mei 2015 - 16:01

    Dinyh:

    Hola Diana,

    Om maar met de deur in huis te vallen, JE HEB HET ZEKER VERDIEND en al die Pelligrini's met jou, ik blijf het een bijzondere prestatie vinden. Ik heb even op de site gekeken naar het hotel waar je nu verblijft, maar dat ziet er prima uit, hier zul je vast heerlijk slapen vannacht. Ik hoop dat inmiddels de pijn aan je voeten weg is, anders vannacht een kussen onder je matras haha (werkt vaak wel). Als ik naar de foto's kijk denk ik toch vaak terug aan vakanties in Spanje, die dorpjes zien er veel hetzelfde uit, maar ik vind het wel mooi. Alsof de tijd er stil heeft gestaan. Jij gaat zo lekker genieten van een rondgang door Cacabelos en ik ga nog even weer wat doen. Fijne en gezellige avond (dat zal wel lukken als ik jouw verslagen lees).

    Buenos Noches,

    Diny

  • 27 Mei 2015 - 19:01

    Blue:

    Hey Di-hard,
    Kun je de torenspits van Compostella al zien

  • 27 Mei 2015 - 20:16

    Padre Pio Van De Slangenburg:

    Meditatie;
    Vertrekken is eerst uit jezelf treden.
    De korst van het egoïsme stukbreken,
    die ons gevangen houdt in ons eigen ik.

    Vertrekken, dat is ophouden rondom jezelf te draaien,
    alsof je het middelpunt van wereld en van het leven was.

    Vertrekken, dat is je niet laten opsluiten binnen de probleemkring
    van het wereldje waartoe we behoren; hoe belangrijk dat ook
    mag zijn. De mensheid is veel groter - en die moeten we juist
    dienen.

    Vertrekken, dat is geen kilometers verslinden, zeeën oversteken,
    supersonische snelheden bereiken.
    Het is in de allereerste plaats je openstellen voor de anderen,
    hen ontdekken, hen tegemoet gaan.

  • 27 Mei 2015 - 20:16

    Padre Pio Van De Slangenburg:

    Meditatie;
    Vertrekken is eerst uit jezelf treden.
    De korst van het egoïsme stukbreken,
    die ons gevangen houdt in ons eigen ik.

    Vertrekken, dat is ophouden rondom jezelf te draaien,
    alsof je het middelpunt van wereld en van het leven was.

    Vertrekken, dat is je niet laten opsluiten binnen de probleemkring
    van het wereldje waartoe we behoren; hoe belangrijk dat ook
    mag zijn. De mensheid is veel groter - en die moeten we juist
    dienen.

    Vertrekken, dat is geen kilometers verslinden, zeeën oversteken,
    supersonische snelheden bereiken.
    Het is in de allereerste plaats je openstellen voor de anderen,
    hen ontdekken, hen tegemoet gaan.

  • 27 Mei 2015 - 21:17

    Angela:

    Hoi Diana,

    Ja inderdaad heb je het verdiend !!!!! Super leuk om je verhalen te lezen.
    Vooral zo herkenbaar alsof ik mijn eigen verhaal weer lees.
    Ja wat is het soms gezellig!!!! Of eigenlijk elke avond en idd lopen, herberg zoeken of hotelletje, vino tinto!! lekker eten en gezellig kletsen met perigrino's van de hele wereld. Zo vrij als een vogel!!!
    Je gaat ze missen straks!!!!
    Nog ff en dan in Santiago de Compostela!!!!
    GENIETEN!!!

    Heel veel plezier nog Diana!!!

    Groeten Angela xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Gallur

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 Oktober 2015

Camino

08 Oktober 2015

Camino

07 Oktober 2015

Camino

07 Oktober 2015

Camino

06 Oktober 2015

Camino

Actief sinds 23 April 2015
Verslag gelezen: 158
Totaal aantal bezoekers 13718

Voorgaande reizen:

20 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

20 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

23 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: