Camino - Reisverslag uit Gallur, Spanje van Krientjen - WaarBenJij.nu Camino - Reisverslag uit Gallur, Spanje van Krientjen - WaarBenJij.nu

Camino

Door: Krientjen

Blijf op de hoogte en volg

28 Mei 2015 | Spanje, Gallur

Zo mr. Blue, om maar ns met de deur in huis te vallen! Had jij het over nog 300 km te gaan?. Ik zal zo n foto bijsluiten waar je maar ns goed naar moet kijken, haha! Gisteravond ns ff niet tussen de pelegrinos maar tussen de Spaanse Fam. Op t terras voor de KERK!
Lekker weertje, n groot glas rosé met weinig inhoud en n zakje chips! Krijg ik n app. Van Maija ze was in t zelfde dorp en vroeg of ik hun wilde vergezellen op de platzak voor hun Albergue. Leuk, maar ik had geen zin meer in lopen, ook goed morgen beter maar... Ff later in n leuke bar n pizza gegeten met n heel groot glas maar dan vol rosé en n gezellige eigenaar.
Toen ik klaar was ff naar de tienda en ja hoor ik kwam langs hun platzak, we zaten dus dicht bij elkaar, haha. Ff gezellig samen gezeten en inkopen gedaan. Daarna n ieder onze eigen weg. Vanmorgen rustig aan begonnen. Na n half uur al n heerlijke tortilla zonder aardappelen maar wel met kaas en n heerlijke grote koffie erbij. Het brood was voor t eerst tarwe en dat vond ik wel fijn. Groente krijg je hier ook bijna niet. Ik zat samen met Fransisca uit Italië die ik vandaag meerder keren ontmoet heb, leuke meid. Vlak voor t eind vroeg n Amerikaanse dame of ik ff bij haar wilde blijven lopen want ze voelde zich wat zweverig. Ja, dat is ook Camino, ik heb even gas terug genomen en zij was me hier zeer dankbaar voor. Geluk zit in n klein hoekje, niet waar? Nu overnacht ik in n knus, mooi, vriendelijk hotel in n plaats waar niet meer dan 30 mensen wonen. Prachtig, wat n rust. Binnen is er volop gekwek hoor! Maija is n plaats verder gelopenals ik het goed heb maar die zie ik wel weer. Vandaag denk ik 25 km gelopen. In elk dorp wat gedronken, gegeten en foto's gemaakt. Je loopt er niet sneller van maar ik heb tijd zat en morgen weer n nieuwe dag! Zo, ik ga m'n salade mixta opeten en de rest horen jullie morgen weer! Het ga jullie goed! Oja, ik overnacht in hotel in Ambasmestas. Hotel Cebreiro.

  • 28 Mei 2015 - 15:16

    Greet:

    Hoi

    fijn dat het goed gaat. en dat je er zo van geniet.
    Prachtig avontuur.
    Het is je van harte gegund.
    Geniet van het leven en werk om te leven.
    Groeten uut Toldiek!

  • 28 Mei 2015 - 16:50

    Theo:

    Heej Jaantjen
    je oefent mijn liefste dagritme uit slapen lopen vreten drinken hahaha
    en mister Blue die zal wel blue zijn van de sangria ook zo n levensgenieter gelijk heeft ie.
    Geniet maar ik zit weer in de magere 7 weken hard werken dus maar af en toe gun ik me tijd om te reageren maar hou t wel bij op papier .
    gr tu Hermano

  • 28 Mei 2015 - 18:09

    Albert:

    Hallo bikkel. Je gaat maar door! Geen dag rust. Prachtig de dagelijkse verslagen. Geniet nog van ruim een maand vakantie.
    Albert

  • 28 Mei 2015 - 22:08

    Blue:

    Nou, ' tante pollewop',
    ik had je foto gespot waarop te lezen was Compostella 298km !
    OK, inmiddels ben je weer 5 dorpen verder en zal de finish al misschien op zo'n 250km op je liggen te wachte....zeg niet dat ik niet met je mee aftel....hoewel dat afkicken straks nog een therapietje nodig zal hebben....dus loop gerust ff door naar "het einde van de wereld" en daarna en route naar Porto

  • 29 Mei 2015 - 07:20

    Buffalo Ben:

    Hello Di. Over de helft zo te zien. Ook wij lopen de camino. Maar wel in NL. We zitten nu in Spakenburg. Gister 28k gewandeld. Vandaag een overnachting in Maartensdijk. En lopen we morgen Utregg binnen. Op naar de dom. Ons eind is in zicht. In de heer! Het verschil met jouw camino is dat wij amper een medewandelaar van het Willibrordpad tegenkomen. Goed. Verschil moet er zijn. Onze gastheer in Spakenburg heeft jouw camino ook gelopen. Vertelde dat op jouw route ook de ware liefde ontstaat. Hij had het over een NLdse welke nu met een Spanjool leeft. Het kan zomaar gebeuren. Goed, hou ons op de hoogte. Wil je. Voor nu een hg van BM.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Gallur

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 Oktober 2015

Camino

08 Oktober 2015

Camino

07 Oktober 2015

Camino

07 Oktober 2015

Camino

06 Oktober 2015

Camino

Actief sinds 23 April 2015
Verslag gelezen: 190
Totaal aantal bezoekers 13712

Voorgaande reizen:

20 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

20 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

23 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: