Camino - Reisverslag uit Gallur, Spanje van Krientjen - WaarBenJij.nu Camino - Reisverslag uit Gallur, Spanje van Krientjen - WaarBenJij.nu

Camino

Door: Krientjen

Blijf op de hoogte en volg

01 Juni 2015 | Spanje, Gallur

Zo, ik ben weer in de lucht. Ben net aangekomen in pension xaneiro in Melide. Het is nog 50 k naar Santiago. Ik heb daar n hotel geboekt voor wo en do dus heb nog 2 dgn. Ik loop prima, dus geen probleem. Zat. Was kapperdag en daarna wilde ik voor t eerst de was in de machine wassen en toen wilde de deur niet meer open. Ze hebben opnieuw n wasgang gedaan en toen wilde de deur nog niet open. Hebben ze toch maar n monteur gebeld die vervolgens de deur eruit gesloopt heeft, haha! De eigenaar geeft m'n was na gevraagd te hebben in de droger gedaan dus het heeft mij niet veel moeite gekost. Ondertussen ben ik buiten gaan eten en kwam ff later in contact met n Ier. Dat was leuk en ik heb hem n tiramisu aangeraden die voortreffelijk was! De volgende dag gewoon weer gaan lopen, ondertussen start ik steeds alleen en onderweg loop ik afwisselend met allerlei mensen, leuke contacten. Je komt ook steeds weer mensen tegen die je al kent en ze vinden het wel heel bijzonder dat ik zo snel loop. Vooral met de hoogte verschillen erbij. Maar ik heb toch meestal de hele middag vrij en dat is prettig. Gisteren inovernachtingsplaats was de Ier ook en omdat internet eruit lag mocht ik die van hem gebruiken, oei als dat maar goed gaat. Ik kon toen in ieder geval voor Santiago boeken want ik ben die Albergers nu echt wel zat, gister € 6 das natuurlijk spotgoedkoop maar relax is het niet echt. Maija, Richard, een Zwitser en Hongaarse kwamen later ook aan, hebben we met Z' n allen in het enige rest. Daar gegeten. Vreselijk gelachen en vanmorgen weer ieder onze eigen weg gegaan. Ik zit nu in n grotere plaats dus ben benieuwd of ik ze vandaag nog zie. De Ier( Adam) wil morgen afsluiten met n 50 k. Ik ben wel nieuwsgierig naar de aankomst, wie ga ik daar allemaal zien, lijkt me wel fantastisch!
Zo, nu ga ik naar m' n kmr. En straks de plaats verkennen. Het weer is vandaag weer prima om te wandelen, nu komt t zonnetje erdoor. Ik zal proberen wat foto toe te voegen. Doei,
Diana.

  • 01 Juni 2015 - 14:24

    Ben En Marion:

    Wanneer je goed kijkt zie je het finishdoek reeds hangen. Die Di ook! Binnen een maand Santiago bereiken. Wanneer je hem iets sneller had gewandeld had je in 8 weken vice versa kunnen lopes. Maar of dat leuk is? Nu heb je veel contacten gelegd. Goed voor een aantal trips in de komende jaren. Toch? Ik neem aan dat je eerder terug komt. Of loop je door tot de Atlantic Ocean? Goed, hier is het kil weer. Niks aan. Toch vandaag de 1e juni. We gaan het beleven. Ben trouwens benieuwd of er wat lieverds jouw kant op komen. Tis je gegund. Helaas zijn wij niet in staat. OostWest kost al zoveel dagen. We moeten in onze relatie blijven vlammen. En daar heb je ook free time voor nodig.

    Ik kap er weer ff mee. Op de laatste vieftig! Een machtige dkke kuzzz.

  • 01 Juni 2015 - 14:33

    Blue:

    Nou Krientje, t wordt echt spannend...de via gladiola komt in zicht !
    Als ik jouw texten achter elkaar zet vermoed ik 1 grote reunie van de afgelopen weken met als voertaal engels in Compostella.
    Daar houd je waarschijnlijk wel een paar leuke adresjes aan over

  • 01 Juni 2015 - 18:12

    Roelie:

    dat zal een feestje worden woensdag!
    soort reunie waarschijnlijk met allemaal oude en nieuwe bekenden.
    geniet nog van de laatste 2 wandeldagen, ik ben nu al benieuwd naar je verslag van de aankomst.
    gr. Roelie

  • 01 Juni 2015 - 18:17

    Diny:

    Hola Diana,

    Nog een "klein" stukje. Wat een razend tempo heb je aangehouden. Weer een super mooi verslag heb je geschreven. Ik heb nog geen tijd gehad om op te zoeken waar je precies bent, ga ik vanavond doen. Heb je wel een betere slaapplaats dan gisteren en kan het raam weer dicht haha. Ik hoop dat je ondanks alles toch een beetje hebt kunnen slapen. Vanavond nog genieten van een lekkere vino op een terras en ervaringen uit wisselen met mede pelligrinis. Veel plezier en succes op de laatste 50 km. Top prestatie.

    Groeten Diny

  • 01 Juni 2015 - 18:29

    Theo:

    Heej Jaantje
    Nou ik ben maar wat trots op mn zus 800 km in 27 dagen Bam jonge daar kan menigeen
    Zich op stuk bijten . oja ons zie je pas weer in NL.
    En relax de laatste maand .
    Liebe Grüsse dein Bruder.

  • 01 Juni 2015 - 22:53

    Ans:

    He Topper,

    Het eind is in zicht!!!
    Goed hoor.
    Succes.

    groeten WARM

  • 02 Juni 2015 - 09:23

    C Heitkonigtheetencis43:

    Diana,je lijkt wel ee hazewind.Ik snap er niks van zo snel.En ook nog met die akelige blaren/Blijf je nog wel de hele tijd weg of kom je geleidelijk weer hier op aan? Nog veel succes en een happy finisch .Gr Pa en Ma

  • 02 Juni 2015 - 15:02

    Buffalo Ben:

    Verdikkeme. Nu was je ook niet op het afscheid van chirurg Felix van Lammeren. Het Slingeland heeft afscheid van hem genomen. Goed, het zei zo. Je kunt niet alles.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Gallur

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 Oktober 2015

Camino

08 Oktober 2015

Camino

07 Oktober 2015

Camino

07 Oktober 2015

Camino

06 Oktober 2015

Camino

Actief sinds 23 April 2015
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 13738

Voorgaande reizen:

20 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

20 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

23 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: