Camino - Reisverslag uit Gallur, Spanje van Krientjen - WaarBenJij.nu Camino - Reisverslag uit Gallur, Spanje van Krientjen - WaarBenJij.nu

Door: Krientjen

07 Juni 2015 | Spanje, Gallur

Vandaag Fisterra bereikt! Eindpunt, alles gezien. Wat n hitte vanmorgen meteen al! Vanavond terug naar Santiago met de bus (als er plaats is. Vandaag heilige com. Meegemaakt, was in León ook al! Is hier nog n speciaal iets, zal foto meesturen. Ik heb wel n stempel van hier maar n akte ga ik niet op wachten, jeetje wat kunnen ze hier treuzelen, allemaal camino stijl, haha! Ff terrasje hangen dan maar! Als alles volgens plan verloopt en ik vannacht n bedje krijg in Santiago dan ga ik waarschijnlijk morgen of de day after naar Porto met de bus! Ik denk dat t tijd wordt voor iets anders! Ook hier kom je allemaal bekenden tegen, dus wat dat betreft kan ik zo n week blijven hangen! Maar voorlopig genoeg gelopen. Ik ben blij dat ik het er zo goed vanaf gebracht heb! Proost en tot later ergens!

• 07 Juni 2015 - 15:36

C HEITKONIG:

dIANA ,STAAK JE NOU DE STRIJD,ME DUNKT OOK HET IS MOOI GEWEEST////BEDANKT VOOR AL DIE BERICHTJES JA OOK DAT NOG.WAT EEN PRESTATIE GR mA

• 07 Juni 2015 - 17:00

Padre Pio Van De Slangenburg:

Diana. Je hebt mijn zegen. Genoeg boetedoening gedaan. Tijd voor weer wat anders. Niemand zal je tegenspreken. Ik heb je met belangstelling gevolgd. Ik moest een beetje denken aan David Carradine. Die jeugdserie van vroeger. Hij trok ook door het land. Van avontuur naar avontuur. Zo. Nu dus tijd voor zwaardere rode wijn. Porto! Vakantie! Lekker ff genieten. Jezelf weer opladen voor dat wat komen gaat. En dan straks het thuuskomm'n. Toch ook weer gezellig. En ben je in de buurt. Mijn zegen krijg je. Das beloofd. Voor nu nog wat heerlijke dagen jou toegewenst door PP.

• 07 Juni 2015 - 20:21

Diny:

Hé Diana,

Wat een prestatie, nu is het mooi geweest en tijd voor rust en lekker nog een paar weekjes relaxen. Hopelijk heb je nog een hotelletje gevonden voor vannacht. Voor morgen (of overmorgen) een goede reis naar Porto. Veel plezier daar en nogmaals bedankt voor al die mooie reisverhalen, het was prachtig om elke dag weer te lezen.

De groeten en tot over een paar weken.
    Diny