Camino - Reisverslag uit Gallur, Spanje van Krientjen - WaarBenJij.nu Camino - Reisverslag uit Gallur, Spanje van Krientjen - WaarBenJij.nu

Camino

Door: Krientjen

Blijf op de hoogte en volg

09 Juni 2015 | Spanje, Gallur

Ff n paar foto van Porto! Bloedje heet maar prachtig hier!

  • 09 Juni 2015 - 18:57

    Diny:

    Hé Diana,

    Mooie foto's, alleen jammer dat we sommige foto's niet kunnen openen (kan ook aan ons liggen). Hotel net opgezocht, hoop dat je hier vannacht goed geslapen hebt, kamers zien er wat verouderd uit, maar dat mag de pret niet drukken, voor zo'n prijs krijg je volgens mij nergens een hotel.
    Heb je vandaag de stad Porto verkend of wil je in Portugal ook nog van plaats naar plaats wandelen? Het weer is er in elk geval goed, misschien iets te warm om te wandelen?
    We wensen je heel veel plezier, maar dat zal vast wel lukken.

    Groeten Theo en Diny

  • 09 Juni 2015 - 23:38

    Olga:

    Hoi Diana, Ik heb het gemist!! Sorry! Je hebt Santiago al lang gehaald, haha! En nu heb ik wel een half uur "moeten" lezen en kijken om alle verslagen en foto's in te halen...,.maar dat was geen straf hoor ;-).
    Nu nog veel plezier in Portugal!
    groeten van ons!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Gallur

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 Oktober 2015

Camino

08 Oktober 2015

Camino

07 Oktober 2015

Camino

07 Oktober 2015

Camino

06 Oktober 2015

Camino

Actief sinds 23 April 2015
Verslag gelezen: 215
Totaal aantal bezoekers 13741

Voorgaande reizen:

20 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

20 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

23 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: