Camino - Reisverslag uit Gernika-Lumo, Spanje van Krientjen - WaarBenJij.nu Camino - Reisverslag uit Gernika-Lumo, Spanje van Krientjen - WaarBenJij.nu

Door: Krientje

02 Oktober 2015 | Spanje, Gernika-Lumo

Hallo allen, bedankt voor jullie reacties!!
Vandaag was het bijzonder na een nacht vol regen. Het was glijden, springen en voorzichtig lopen maar wel heel leuk! Niet zoveel klimmen. De Duitser ging via het asfalt maar dat kon ik niet over mijn hart verkrijgen? Het was spannend soms maar zeer de moeite waard. Laatste stuk met n jongen uit omgeving Wolga Rusland gelopen, zeer aardig en bescheiden! Net ff de omgeving G
Verkend met de Fin ( Timor) en de Duitser ( Peter). We zitten nu aan de rode wijn uit n kartonnen doos hoever kun je afzakken. Wel weer in n Alberge maar met morgenochtend ontbijt! En dan lopen we naar Bilbao waar ik al 2 dgn. Was. Geen blaren gelukkig!
En ik loop nog wel n dag of 5 verder denk ik. Heb de smaak weer te pakken! Wat leuk is hier, in elk centrum op de plaza zijn de kinderen uit school samen aan t spelen onder toezicht van de ouders! Angela, hoor ik het goed gaan we samen Noorwegen doen? Ik wil wel eerst deze camino afmaken, denk ik. We spreken elkaar. A& E fijne vakantie op Kanarie en fam. N fijne kermis want volgens mij begint deze morgen? Ben, ga maar ff naar Boak dit weekend je moet t n keer meemaken! Welterusten voor straks! Di.

• 02 Oktober 2015 - 21:52

Angela:

Ja lijkt me prachtig Noorwegen !!!!!! Kunnen we samen doen !!!!
    Ben alleen niet zo snel als jij maar dat komt wel goed. Veel plezier met Rus, Duitser en Fin etc.

• 03 Oktober 2015 - 08:08

Duutser:

Heej Jaantjen

Mooi met int gezelschap en ja karakter over de niet gebaande paadjes dat siert jou !

Buenos Dias