Camino - Reisverslag uit Güemes, Spanje van Krientjen - WaarBenJij.nu Camino - Reisverslag uit Güemes, Spanje van Krientjen - WaarBenJij.nu

Camino

Door: Krientjen

Blijf op de hoogte en volg

07 Oktober 2015 | Spanje, Güemes

Vandaag dus aan den wandel en na 4 k met pontje over steken! Onderweg werd ik al n paar keer aangesproken om langzamer te gaan lopen want ik had tijd genoeg, haha, leuk toch? Mensen zijn zo vriendelijk en meelevend! Bij het pontje kwam ik Mrs. Alaska ook weer tegen en we werden met Z' n tweeën overgezet. Ieder Z' n eigen weg. Bij de bakker nog wat lekkers gekocht voor onderweg en ff later het strand op! Wat ne feest, ik kwam Ramon ( Spanjaard) tegen en hebben samen n foto van wat geiten gemaakt. Toen klimmen, ik voorop en natuurlijk te ver omhoog! Ik denk ik moet m'n naam als berggeit hoog houden, haha. Nou, dat heb ik geweten want je moet natuurlijk ook weer naar beneden en na regen zijn de paden wel n beetje glad. Was moeilijk en ik ging onderuit niets aan de hand alleen n vuile briek en pijn in m'n rechter bil, hahaha! Verderop kwam ik weer samen met R en hebben we via het strand verder gelopen, zeer mooi! In het eerstvolgend hotel samen wat gedronken en e-mail uitgewisseld want hij wilde m'n vieze broek wel op de foto zetten en ik had n foto van hem gemaakt toen ik wat hoger liep! Ieder weer onze eigen weg! Later bij n Alberge op n heel mooie plek wat gedronken met n Spaans koppel, gezelli. Hij kon Engels dus we hebben er wel n uur samen gezeten! Nu aangekomen op eind bestemming voor vandaag Güemes en n hotel voor €25 haha, grote kmr. De Fin wie zojuist ook aankwam had via internet geboekt €35 dus voor mij gratis eten vanavond! Net nog ff met 2 Amerikaanse tantes gezeten op terras hier in de buurt ( klein) gehucht hoor! Zo ff douchen en ik mag van de baas om 19.00uur eten ipv 20.00uur! Morgen naar Santander, moet heel mooi zijn,weer! De mensen zijn hier fantastisch, als je onderweg ff loopt te zoeken helpen ze je meteen. Ook lekkere walnoten v/d grond eten, ff verder gaat n autoraam open en hoor je ineens bon camino.... Ook wielrenners die je voorbij komen, idem. Eergisteren in t hotel waste de dame mijn wandel kleding uit met wasverzachter waar ik nu nog peziger van heb, haha, gratis! Het was weer bijzonder en ik kijk al uit naar de volgende! Morgen ben ik er weer, doei Di! Ben, die laarzen zijn gezien door de Amerikaanse, in Santander bij de Kathedraal moet ik zijn, hihi.

  • 07 Oktober 2015 - 17:10

    Angela :

    Jaaaaaa er zijn nog hele leuke mensen op de wereld en ik geloof wel vooral in Spanje!!!!!!
    Lijkt me een bijzondere camino langs de zee!!!! Maar dus ook veel geklim!!!!! Jammer van het weer. Ik had niet verwacht dat dat al minder was nu in oktober!!! Maar wandelse nog ff en geniet ervan.
    Groeten Angela!!

  • 08 Oktober 2015 - 06:06

    Ben En Marion:

    Highway to hell? Nehee, zeker niet. Take it easy Di. Tis nu echt vakantie. Volgens ons kom je straks nog een club Spaanse kappers tegen. Lol! The good life. En dat had nog een vuile broek. Ee maakt toch goddomme van alles mee. Wij gaan morgen ook maar weer aan de wandel. Lopes door Utregg. Of misschien wel Dordt. Wie zal het zeggen. Ee hoort het wel. Tis eigenlijk grappig. We hebben nog nooit zoveel gepraot als nu. Elke dag wel ff kuhtakt. En anders gaat er best wel anderhalve maand overheen. Wandelvitaminen! Tis nu zes uur. Buiten is het donker. Mijn bakkie muesli wacht. Op het nieuws de konde dat Joop de Ruiter is overleden. Oud minister. Op 85jarige leeftijd ingeslapen. Zo, dat weet je ook weer. Vandaag in Boekelo de Militairy. Stop! Genoeg. Ik stap straks weer op mijn fietsje. En knal gelijk pater Odekerke als een speer ri Alhpen aan den Rijn. Het werk wacht. Mar pakt het OV van Grolle tot Velp. Vanaaf weer in mijn huusje. Sjouw ze zullen we maar zeggen. Hopelijk weer niet die ijsbeer op je pad.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Güemes

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 Oktober 2015

Camino

08 Oktober 2015

Camino

07 Oktober 2015

Camino

07 Oktober 2015

Camino

06 Oktober 2015

Camino

Actief sinds 23 April 2015
Verslag gelezen: 253
Totaal aantal bezoekers 13733

Voorgaande reizen:

20 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

20 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

23 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: