Camino - Reisverslag uit Santander, Spanje van Krientjen - WaarBenJij.nu Camino - Reisverslag uit Santander, Spanje van Krientjen - WaarBenJij.nu

Camino

Door: Krientjen

Blijf op de hoogte en volg

08 Oktober 2015 | Spanje, Santander

Hola vanuit Santander! Vanmorgen vertrokken om 8.00uur. Vergezeld door n hond. Ff later stopte n auto en de rijder legde me uit dat deze hond altijd met de perigrino's meeloopt. Prima, ik heb hem bedankt voor de uitleg. N poosje later zag ik Conny van Alaska weer lopen. Gisteravond overigens gegeten met De Fin. Hij loopt altijd verkeerd, zegt hij zelf, haha, ik denk dat hij dagelijks zo 5 k extra maakt. Ook hem kwam ik later tegen en we zijn samen met t pontje overgegaan naar Santander. Dat was leuk, kon ik hen nog ff gedag zeggen. Hotel opgezocht en toen maar eens op jacht naar n budkaart voor Bilbao morgen en uiteraard mijn laarzen. Wat was ik blij dat ik uiteindelijk de winkel zag ( vlakbij mijn hotel)! Laten ze nou net mijn maat niet hebben. Dus dat was n lichte terleurstelling. Verder gekeken en n paar mooie korte boots gekocht. Wel met franje en ik weet eigenlijk niet of dit nog kan voor mij maar heb ze wel gekocht. Kan het niet, dan heb ik vast wel n nichtje met maat 39! Morgenochtend 10.05uur weg. Toen ik vanmiddag hier aankwam had ik al snel 5 bedelaars gezien, niet leuk. Verder is het n grote stad en ik zal de volgende keer vanaf hier de Camino weer oppakken! Vandaag wel prachtige uitzichten, ik zal eens zien welke foto's er nu verstuurd willen worden. Fijne avond, Di!

  • 08 Oktober 2015 - 17:20

    Padre Pio:

    Jongmens; boots met franje??? Is dat wel devoot? Daarnaast wil ik opmerken dat je (gelukkig) niet dacht aan een mannelijke nicht met maatje 39. Wanneer Vader Franciscus daar weer achter komt. Dan wacht er wat voor mij aan de Slangenburg. Ola Diana! Ik doe dus maar net of ik je verslagjes niet lees. Dan kan er ook geen narigheid uit voortkomen. Mooi! Ik zag bij een van je bewonderaars iets over een ceedee Weerkommen van de Grolsche Peter Groot Kormelink. Ik heb via You tube eens naar hem geluisterd. Erg mooi. En ik kan jullie dialect aardig verstaan. Ik wil dan ook binnenkort eens luisteren naar de nieuwe ceedee van De Gracht. Ben benieuwd. Hopelijk ook zulk mooi dialect. Ik mag het wel. In november vertel ik je hier eens wat meer over. Althans, wanneer ik hun songs ergens weet te ontdekken. Okee. Ik stop er weer mee. Ik loop weer ri kapel. Het lof wacht. De samenzang met mijn broeders. Tot de volgende keer maar weer.

  • 08 Oktober 2015 - 19:55

    :

    Padre Pio, ie Bunt er mie ene! Haha, samen cedee nee luisteren?

    Logo zeggen ze hier ipv (hasta) luego,

  • 08 Oktober 2015 - 20:14

    Angela:

    Zo dus het wandelen zit erop??? Weer naar huis ? En aan het werk ????? Tja weer fff wennen !!!! Maar je bent weer een ervaring rijker !!!!!! Groeten Angela

  • 08 Oktober 2015 - 20:51

    :

    Heee, Angela! Ik ben zeker weer n ervaring rijker en ga er vanuit dat ik del Norte volgend jaar ergens kan afmaken! Eerst naar Oostenrijk en tussendoor werken, ook prima! Het is wel ff omschakelen maar alles went. Waar is je lover mee bezig op dit moment? Is hij alweer aan den wandel? Wij gaan ook weer eens plannen. Ergens in een weekend met mooi, droog weer!

    groet,
    Di.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Santander

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 Oktober 2015

Camino

08 Oktober 2015

Camino

07 Oktober 2015

Camino

07 Oktober 2015

Camino

06 Oktober 2015

Camino

Actief sinds 23 April 2015
Verslag gelezen: 306
Totaal aantal bezoekers 13730

Voorgaande reizen:

20 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

20 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

23 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: