Camino - Reisverslag uit Baiona, Frankrijk van Krientjen - WaarBenJij.nu Camino - Reisverslag uit Baiona, Frankrijk van Krientjen - WaarBenJij.nu

Camino

Door: Krientjen

Blijf op de hoogte en volg

11 Mei 2015 | Frankrijk, Baiona

Vandaag weer n mooie dag, wel heet hoor! Morgen ga ik voor een halve, denk ik.
Gisteravond kwam De Z- A dame toch nog aan bij het hotel waar ik zat te wachten. Alles duurt bij haar langer en na een uur besloot ze toch te blijven. Konden we de kmr. En prijs delen.
Vanmorgen was ze al weg toen ik wakker werd dus ik heb heel goed geslapen. Vanavond een RMT. Met 12 bedden, oeps. Wel gezellig. Ik sprak net n man uit Denemarken die hem al voor de 4 e keer loopt! Maar hij zei dat dit de laatste was omdat het toch moeizamer ging.
Gisteren liep ik ff met n Australiër die voor 2 weken over was!! Vandaag een Jong ding ook uit Australië maar dan voor 3 mnd.gaat daarna nog naar Ned. Omdat haar opa daar vandaan komt. Het is wel leuk al die conversaties al zijn ze som ook wel kort. vandaag zij n Zweed tegen 2 Mexicaanse dames weet je dat de schoenen in Spanje kleiner worden? Haha, vonden ze wel leuk. Zij vertelde dat ze n keer de haren kort geknipt had en dat dit haar man niet opgevallen was!, zegt de Zweed, zijn jullie nog wel samen dan? Zegt zij, geen idee dat zie ik wel al 's ik thuis kom, hihi. En zo gaat het. Het is heel bijzonder. Maar de Deen van vandaag zegt dat er straks minder geklommen wordt maar dat er ook veel saaie stukken tussen zitten! We gaan het meemaken.
Tot de volgende maar weer. De was is klaar ( ik zelf ook) en dan gaan we wat te eten scoren. Hasta Luego!

  • 11 Mei 2015 - 19:02

    Theo:

    Heej Jaantjen

    25€ gedeeld door 12 = 2€ jaja slapen doen we snachts overdag de vinger op de knip hihi.
    Geniet van deze plekken de saaie gas erop .
    Hasta manana Theo

  • 11 Mei 2015 - 19:04

    Diny:

    Ola Diana, heb je je oordopjes bij je? Zal anders niet meevallen om te slapen op een kamer met z'n 12en, gelukkig heb je vannacht goed geslapen. Je gaat trouwens als een speer, super. Gelukkig heb je de was ook al weer klaar, kun je nu lekker een terrasje pakken of zit je ergens in de pampa waar niets te beleven is.
    Buenas noches, hasta pronto! Diny

  • 11 Mei 2015 - 20:18

    Blue:

    Nou, ik heb ff gekeken waar Diana....ehh Viana ligt maar t lijkt me een goed plan dat je de rem er op zet en op halve dagen overgaat af en toe...anders ben je straks veel te snel aan de finish...en hier

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Baiona

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 Oktober 2015

Camino

08 Oktober 2015

Camino

07 Oktober 2015

Camino

07 Oktober 2015

Camino

06 Oktober 2015

Camino

Actief sinds 23 April 2015
Verslag gelezen: 177
Totaal aantal bezoekers 13774

Voorgaande reizen:

20 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

20 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

23 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: