Camino - Reisverslag uit Baiona, Frankrijk van Krientjen - WaarBenJij.nu Camino - Reisverslag uit Baiona, Frankrijk van Krientjen - WaarBenJij.nu

Camino

Door: Krientjen

Blijf op de hoogte en volg

12 Mei 2015 | Frankrijk, Baiona

Zojuist aangekomen in een hostel met kmr. Voor 2 pers. Maar dan alleen voor mijzelf, yes! Vannacht was t ene snurk bende! De Z. A. Schopte nog tegen t bed van de Deen maar hielp niet. Ja heel even dan. Vanmorgen begon de eerste al om 5.00uur te rommelen en om 6.15uur ben ik toen ook maar vertrokken. Voordeel dat ik om 12.00uur op m'n bestemming was. Dus nu siësta
Vandaag gelopen met Spaanse dame, ff met een Braziliaan maar die heb ik afgeschud. Daarna het laatste stuk, jawel, met een Nederlander. Hij is in Terneuzen beginnen te lopen naar hier. Heeft overal in de wereld gelopen. Details zal ik achterwege laten. Hebben we bij aankomst samen wat gedronken en zijn ieder onze weg gegaan. Ik ben dus nu in Navarrete. Heb n eigen douche, wel eigen handdoek, zeep etc. Gebruiken maar dat is overal zo in de Albergue zoals ze hier de hostels noemen. kan lekker thee zetten in het chill gebied en morgenochtend vroeg vers ontbijt bestellen. Ik ga mezelf maar eens verwennen. Morgen n route van 17 km. Komt goed uit want daarna schijnt het minder warm te worden. Voel me prima. Spierpijn weg maar wel flinke muskieten flatsen en een blaartje. Ik klaag niet! Hoe zit t eigenlijk met de foto's, kunnen jullie die vergroten? Tot de volgende!

  • 12 Mei 2015 - 14:12

    Theo:

    Heej Jaantjen

    N Braziliaan afgeschud als ie maar niet Blaauw is haha de fotos zijn goed te zien maar eentje op de kop.
    ik verwacht nog wel n sfeer foto van n stel snurkers net voor dat je ze laat schrikken.
    Maar je stoomt aardig door geniet er van!

    Hasta Manana Theo

  • 12 Mei 2015 - 15:45

    Ans:

    Hoi Diana,

    Geniet van een rustige middag, een lekkere douche, een eigen slaapkamer en wat al niet meer.
    Leuk je verhalen te lezen. Succes weer en tot de volgende x.

    gr. WARM

  • 12 Mei 2015 - 19:05

    Diny:

    Ola Diana, lekker rustig middagje gehad of ben je Navarrete gaan verkennen haha. Geniet van je privé kamer en douche en van je verse ontbijtje morgenvroeg. Fijn dat je geen spierpijn hebt, maar hoe zit t met de pijn in de nek, is dat nu ook over? Fijne avond en een goede nacht, tot de volgende! !

    Groeten, Diny

  • 12 Mei 2015 - 19:51

    Kim:

    Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey Tadi!!!!! Het hoort zich allemaal erg leuk aan!!! Zit je haar nog goed?! Haha!! Veel plezier!! Xxxxx

  • 13 Mei 2015 - 07:35

    Wilma:

    Hoi Diana, leuk om je blog te lezen. Volgens mij loop jij de Camino met 2 vingers in de neus. Het is een geweldige belevenis hè. volgend jaar de via Francigena

  • 13 Mei 2015 - 13:55

    Cis Heitkonig:

    Diana,net jouw verslag gelezen, mooi zo.Met Pa gaat het goed Diana gr. Vanmorgen met ThEO NAAR pA GEWEEST,dDAARNA GELUNCHT BIJ DE sLUIS,VAN tHEO VOOR mOEDERDAG .lEUK HE?dIANA HET ALLERBESTE EN DOE HET KALM AAN mOETIE

  • 13 Mei 2015 - 18:22

    Joos:

    Hé Daantje, wat schrijf je leuke verhaaltjes....heb écht respect voor je! veel wandel plezier nog X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Baiona

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 Oktober 2015

Camino

08 Oktober 2015

Camino

07 Oktober 2015

Camino

07 Oktober 2015

Camino

06 Oktober 2015

Camino

Actief sinds 23 April 2015
Verslag gelezen: 177
Totaal aantal bezoekers 13769

Voorgaande reizen:

20 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

20 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

23 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: