Camino - Reisverslag uit Baiona, Frankrijk van Krientjen - WaarBenJij.nu Camino - Reisverslag uit Baiona, Frankrijk van Krientjen - WaarBenJij.nu

Camino

Door: Krientjen

Blijf op de hoogte en volg

15 Mei 2015 | Frankrijk, Baiona

Zojuist gearriveerd in Villafranca. Albergue in een mooie omgeving. Zaal van 10 bedden, geen stapel. Meer kon ik er niet uithalen. Ik zal straks n foto toevoegen, tis wel n mooie zaal hoor! Ze zijn er anders. Ik ben moe, voet doet nog steeds zeer, maar als ik de slippers aan doe kan ik de hele wereld aan! Paar orero koekjes een heerlijke koffie ff auwehoeren met de jongens, Nicolas en... Ik kom niet zo snel op Z' n naam. Zo ineens zie je elkaar weer, leuk!gisteravond washet Pelgrims menu in mijn hotel. We zaten met ong. 28 pers. In 1 RMT. En t was n hels kabaal. T eten was niet echt bijz. Maar als je wilt lopen moet je het wel naar binnen werken. Er wassen 2 Italianen bij, de oudere kon vandaag in n dorp, waar volgens mij niemand meer leefde, zo in n opname van once upon a time in THE West optreden. Good looking maar n verschrikkelijke rauwe stem van t roken. Geeft wel weer kleur aan de belevenis hier. Voor t eten ook nog n heerlijke massage gehad. Ze hebben hier n prachtige bar, ga me eerst maar ns douchen en dan maar ns kijken wat er zoal te koop is, haha. Oja, vannacht toch maar ns proberen of ik m'n oorplugs goed in kan doen zodat ik geen last van t gesnurk heb. Het ga jullie goed en tot morgen!

  • 15 Mei 2015 - 14:54

    Diny:

    Ola Diana, mooi reisverslag weer. Vervelend dat je voet zeer doet. Hoop voor je dat dat snel herstelt. Wat een verschillende nationaliteiten kom je tegen, leuk om te lezen. Geniet van een rustige middag, hopelijk is het wel weer terrasjes weer. Fijne avond en een goede nachtrust (met oorpluggen). Gr. Diny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Baiona

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 Oktober 2015

Camino

08 Oktober 2015

Camino

07 Oktober 2015

Camino

07 Oktober 2015

Camino

06 Oktober 2015

Camino

Actief sinds 23 April 2015
Verslag gelezen: 192
Totaal aantal bezoekers 13767

Voorgaande reizen:

20 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

20 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

23 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: