Camino - Reisverslag uit Baiona, Frankrijk van Krientjen - WaarBenJij.nu Camino - Reisverslag uit Baiona, Frankrijk van Krientjen - WaarBenJij.nu

Camino

Door: Krientjen

Blijf op de hoogte en volg

19 Mei 2015 | Frankrijk, Baiona

Hallo allemaal,

Schoenen uit, slippers aan het relaxen kan weer beginnen! Gistermiddag de hele tijd op terras gehangen met n vrouw uit Californië afkomst van Kroatië. Zij loopt 10 tot 15 km. En blijft dan n paar dgn. In n dorp rondkijken. Een ieder doet zijn camino op zijn of haar manier, alles is goed zoals ze hier zeggen. Het is jouw camino! Samen nog n pizza gegeten en toen naar hotel! Fruit en brood meegenomen. Later nog n koffie gehaald en toen heerlijk geslapen. Vanmorgen om 7.00 uur begonnen, het was heel koud, veel wind ook. Maar meteen veel klimwerk dus toen werd het wel wat warmer. Eerst met n paar Fransen gebabbeld en later met n Zuid Afrikaan, nou die kon er ook wat van. Hij werkte voor radio en was schrijver. Leuk Z.A. Ned. En Engels gesproken. Hij was van Ierse afkomst. Geen tempo net als die dame n poosje geleden. Dus ik heb me n poosje ingehouden want t was n gezellige prater. Later nog ff met hem op t terras gezeten en toen ben ik doorgelopen naar eindbestemming. Oja, onderweg bij n bezienswaardigheid zag ik n paar thermosflessen en dacht heerlijk eindelijk koffie toch maar ff naar binnen gaan. Stond er zo' n baardman te wijzen dat de rugzak af moest, wist ik veel. De Fransmannen waren ook al teruggestuurd. Liep hij mee naar buiten en kregen we met n verwijzend vingertje te zien waar het papier hing waar het op stond. Ik denk zuip jij die koffie maar lekker zelf op, haha. 3 km. Verderop heb ik alsnog n overheerlijk koffie fout gedronken. In Frómista aangekomen n goed nieuw hotel gevonden. De eerste vroeg teveel, zat zo' n ongeïnteresseerd trutje achter de balie. Kwam ik bij de volgende stond daar net n bescheiden Belgische in te checken en heb gevraagd of ze de kmr. Wilde delen. Dat wilde ze wel. Leuke meid, Veerle. Gezellig ook. Ned. Praten ook wel makkelijk. Dus vandaag zover zo goed. Fijn gelopen ook . Blaren nog niet weg maar als dat t enige blijft vind ik het oké. Genoeg voor vandaag. H&J fijne tijd op Ameland, drink maar n nobeltje op morgen. Ben, ik zal n foto toevoegen zodat je kunt zien dat je ook zonder rugzak kunt lopen! Hasta Luego!

  • 19 Mei 2015 - 15:03

    Theo:

    Heej Jaantje
    Ik weet zeker dat lucia n
    Bij t lezen jaloers op jou word hihi ,maar geniet met volle teugen op jou tempo !!!

    Gr Theo

  • 19 Mei 2015 - 16:31

    Hèlag:

    Wat een leuke ontmoetingen heb je! Veel gezelligheid onderweg dan is het lopen maar bijzaak hè! Morgen zullen we er zeker eentje op drinken en het weekend ook! Enjoy Gr. Van ons!

  • 19 Mei 2015 - 17:13

    Alfons:

    Super Diana ga zo door met lopen en schrijven.

  • 19 Mei 2015 - 19:13

    Lies:

    Hoi Diana,

    Bij het lezen van al jou berichtjes krijg ik zelf ook wel zin om die tocht eens te gaan lopen!
    Leuk om te lezen. Veel succes verder en veel plezier.

    Gr Lies

  • 20 Mei 2015 - 18:14

    Greet:

    Hoihoi
    Leuk verhaal weer hoor. Gezellig en grappig wat je allemaal ziet en meemaakt.
    Heerlijk geniet ervan.
    Hier gaat alles prima.
    Vandaag ff Babyshower en tevens maar even de jarigen feliciteren.
    Hier is het wisselvallig weer. Maar best veel zon. Dus niet klagen.
    Met Pinksteren ff ontsnappen en dan weer heerlijk aan het werk.
    Geniet nog lekker en tot horens.

    Groeten van ons allen. De Moezengatters

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Baiona

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 Oktober 2015

Camino

08 Oktober 2015

Camino

07 Oktober 2015

Camino

07 Oktober 2015

Camino

06 Oktober 2015

Camino

Actief sinds 23 April 2015
Verslag gelezen: 151
Totaal aantal bezoekers 13785

Voorgaande reizen:

20 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

20 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

23 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: