Camino - Reisverslag uit Gallur, Spanje van Krientjen - WaarBenJij.nu Camino - Reisverslag uit Gallur, Spanje van Krientjen - WaarBenJij.nu

Camino

Door: Krientjen

Blijf op de hoogte en volg

22 Mei 2015 | Spanje, Gallur

Nou, nou, slaap nu weer eens in n auberque maar dan wel voor €8 haha. Ik denk dat ik het kussen niet gebruik!! Wel heb ik 37 km voor vandaag om af te strepen. Het is prachtig weer en zit lekker buiten in de zo'n.
Gisteravond gegeten mat Heiko de Duitser uit Bremen. Ik had hem al n paar x meegemaakt in t begin. Hij was hardstikke moe, had over de 30 gelopen, dronk maar 1 glas wijn terwijl hij normaal wel n fles aankan? Hij had met vrienden afgesproken in León dus moet hij wel n paar dgn. Van ruim 30 lopen. Vanmorgen om 11.00uur kwam ik hem tegen, hij zat aan de Indische groentensoep! Was in topvorm, ik heb hem daarna niet meer gezien maar dat zegt niets. Verder at n Canadese dame met ons mee, zij loopt alleen 10 km. En verblijft wat langer op sommige plekken. Haar man houdt niet van wandelen maar ze doet het mooi wel. Toen ze opstond deed het pijn aan m'n ogen zoals dat eruit zag, maar.... Zoals gezegd het is haar Camino! Nog ff gebabbeld met de Australiër, zijn voeten zaten helemaal onder de blaren, ff ervaring uitgewisseld! Ik loop nu blaarvrij, hiephoi! Mijn rechterhiel ziet er niet uit maar geen centje pijn en daar gaat het om! Zo, jullie zijn weer op de hoogte. Ik ga zo deze plaats verkennen, ziet er veel belovende uit?? Moet nog n oude stadsmuur zijn. Ik zal foto, 's maken. Vanvadaag zal k zo toevoegen. Hasta la pasta! Oja, hfd.pijn helemaal weg!! Na n paar vitamolletjes zoals pa ze noemt!

  • 22 Mei 2015 - 16:10

    Buffalo Ben:

    Zoals gezegd. Ik heb wat in te halen. Wat een gesjouw! De ene na de andere schelp. De Camino! Mooi. Vooral al die Nationaliteiten ontmoeten. Helemaal te gek. De komende jaren zit jij onder de pannen. Een roseetje in Italie. Een biertje in Noorwegen. Een bourbon in de States. Een whiskey in Schotland. Hahaa. Di gaat nu echt los. De boer op. Eens verder dan de Achterhoek. Jazekerrr. Ik plaag je een beetje. Natuurlijk ben je al verder weg geweest dan deze Hageneesj met z'n meissie. Ik weet het. Hopelijk kom je over wat weken weer deze kant op. Dat mooie Holland. Het groene gras. Weet dat op dit moment de bermen er schitterend bij staan. Al dat kruid links en rechts bloeiend langs Hollands dreven. Daarboven een mooie blauwe lucht met hier en daar grote witte wolken. Hollandse luchten! Zoals ze op menig schilderij staan afgebeeld. Geen heimwee. Ut lupt hier goed. Ook straks wanneer je weer van de partij bent. Weet dat we trots op je zijn. Ga nog ff knallen. Rondjes van 37k niet elke dag. Doseren. Hahaa. Luister naar deze oude meester. Het ga je weer goed. Voor nu groeten uut Grolle! BM

  • 22 Mei 2015 - 19:43

    Theo:

    Heej Jaantjen

    Ie knalt mor deur vlgd week krijg ik probleem om je te volgen Toni heeft in woning aangenomen in de rijke luisbuurt in Dchem dus die ouwe mot weer euzen en dan de hal nog moar ja niet klagen.
    morgen op naar Leon voormalig hoofstad van de gelijknamige provicie was vroeger n koning. en natuurlijk de basiliek San Isidro ff bezoeken jij als heilige maagd . en wat is dat met den groeten uut Grolle hef den ook van die grote leerzen woar tschoap met de poten in zet ? haha.
    Hol de schik drin ouw breur Theo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Gallur

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 Oktober 2015

Camino

08 Oktober 2015

Camino

07 Oktober 2015

Camino

07 Oktober 2015

Camino

06 Oktober 2015

Camino

Actief sinds 23 April 2015
Verslag gelezen: 194
Totaal aantal bezoekers 13781

Voorgaande reizen:

20 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

20 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

23 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: