Camino - Reisverslag uit Gallur, Spanje van Krientjen - WaarBenJij.nu Camino - Reisverslag uit Gallur, Spanje van Krientjen - WaarBenJij.nu

Camino

Door: Krientjen

Blijf op de hoogte en volg

26 Mei 2015 | Spanje, Gallur

Hola, ik ben er weer. Alles vol hier in t dorp maar ik heb n bed in n nieuwe Albergue in El Acebo. Volgens mij heb ik zo'n 35 km afgelegd vandaag, het was af en toe bikkelen maar zeer de moeite waard! Na de lunch liep ik met vleugels, ging zo makkelijk maar op t eind was het weer genoeg. Nu zit ik buiten aan de sangria. Maija komt ook net aangewandeld. Gisteravond had ze toch nog n matras naast mijn bed gekregen, alles in dat dorp leek ook wel vol. D.w.z. N dure B&B was wel mogelijk nog. Hebben we samen gegeten met Phillip uit Duitsland, werkend en woonachtig in Barcelona samen met de Tsjechische Monica, leuk stel. Ze Zijn pas begonnen met de Camino dus hebben de eerste spierpijntjes. Hij lijkt qua uitspraken wel n duplicaat van Nikolai, heel leuk! Vannachtt de oordoppen weer in, ging wel. Vanmorgen alleen oppad en dat was de hele dag zo, nou ja je bent nooit helemaal alleen. Het was een heel mooie route, zal foti toevoegen. Waar we vannacht sliepen voor €5 kregen we vanmorgen nog n Griekse yoghurt ook, kon jezelf n bijdrage in het potje doen. Verder is het in de herbergen zo dat je voor tien binnen bent ' savonds! schoenen en stokken gaan in de daarvoor bestemde opruimschappen/rekken en verder gedraag je je rustig! Vandaag had ik mezelf n mooi hotel gewenst Maar ja, dit was niet mogelijk, had ik nog n km of 10 denk ik verder moeten lopen, geen optie. Morgen dan maar! Zo, genoeg voor vandaag.
Oja, de foto's v/ d kerken moet je vergroten, daar zitten altijd ooievaars op! Voor Lies en Huib zit er speciaal n foto bij en B B nou ja kijk maar eens, haha! Doei en tot morgen!

  • 26 Mei 2015 - 17:52

    Lies:

    Ha Diane,

    Mooie avonturen en mooie foto's.
    De foto bestemd voor ons gevonden hoor!
    Prachtig die paardjes zo in de natuur!
    Nog veel succes.
    Huib en Lies

  • 26 Mei 2015 - 20:57

    Pater Pio Van De Slangenburg:

    Ter overdenking;
    Waar komen wij vandaan? En waar gaan we heen?
    Duizelingwekkende vragen die we liever verdringen.
    Wie echter bewust met deze vragen durft te leven,
    heeft veel gewonnen. Zo iemand wint aan werkelijkheid.
    Stap voor stap ontdek je dat je sterfelijkheid alles betreft.
    Ook je gedachten en inzichten, je plannen en contacten zijn vergankelijk.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Gallur

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 Oktober 2015

Camino

08 Oktober 2015

Camino

07 Oktober 2015

Camino

07 Oktober 2015

Camino

06 Oktober 2015

Camino

Actief sinds 23 April 2015
Verslag gelezen: 159
Totaal aantal bezoekers 13763

Voorgaande reizen:

20 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

20 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

23 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: