Camino - Reisverslag uit Gallur, Spanje van Krientjen - WaarBenJij.nu Camino - Reisverslag uit Gallur, Spanje van Krientjen - WaarBenJij.nu

Camino

Door: Krientjen

Blijf op de hoogte en volg

29 Mei 2015 | Spanje, Gallur

Zo, ik ben zojuist in Triacastela gearriveerd. Ik weet niet hoeveel ik gelopen heb maar het zou zo maar 40 k kunnen zijn, haha. Ik ben in topvorm! Het weer was niet zo erg warm als de afgelopen dgn. En onderweg waren de overnachtingsmogelijkheden faciliteiten ook niet je van het, dus dan maar doorlopen. Het was n hele mooie tocht. Foto' zien jullie wel n keer want ik merk dat de WiFi weer super traag is. Gistermiddag nog even met de Amerikaanse dame gezeten, ze voelde zienh weer prima. Later kwam er n Aussie bij die zat te wachten op z'n broer uit Ierland, hij was in Spanje voor e.o.a. Concert. Met deze 2 heren heb ik 'savonds gegeten en dat was weer gezellig. Goed hotel ook. Vanmorgen 7.10uur vertrokken. We moesten nogal klimmen en bij de eerste stop kwam ik Maija en Richard tegen. N knus barretje waar ik n heerlijk ontbijt met koffie heb gehad. Ieder weer ons eigen weg gegaan. Even later kwam ik Monica en Phillip weer tegen, dit was een leuk weerzien. Mooi koppel. Later nog n keer met hun gezeten. Toen kwam ik nog 2 dames uit Nederland tegen en 1 ervan kende zelfs Doetinchem. Toen maar weer verder gelopen, in 1 v/d gehuchten zag ik casa Lucas en verderop casa Olga, leek me leuk om daar te overnachten maar het stonk er vreselijk naar stront, haha. Ik wil m'n afkomst niet verloochenen maar naar zo' n wandeling verdien ik toch iets meer! Nog n poosje met n Italiaan gelopen, kon alleen Italiaans dus dat was lachen. Hij vond me atletisch, haha. Als ik eenmaal de vaart erin heb! En dat met n grote blaar aan m' n grote teen, dat vind ik zelf wel heel bijzonder. Dat Australische stel is goud waard! Ik overnacht in cafe restaurant peregrino in Triacastela! Ga zo eerst n rosé drinken en daarna douchen en eten! Weltrusten voor straks, haha! Morgen meer!

  • 29 Mei 2015 - 18:20

    Mama Mia:

    Diana,geweldig dat je het zo vol houdt met die berichtjes.Heel leuk om te lezen/////////Dus je hebt toch nog wel last van de blaren? Vanmiddag even bij Johan en Diny geweest Johan geopereerd aan de knie en Dyni met de chemo bezig.Maar ze waren redelijk goed te pasGrMa

  • 29 Mei 2015 - 18:57

    Diny:

    Hola Diana,

    Wat een snelheid heb jij in de benen. Fantastisch!!! Je houd zo wel flink tijd over om ook nog echt vakantie te houden. Ik neem tenminste aan dat je dan echt gaat relaxen haha.
    Wat die slaapplaats betreft waar het naar stront ruikt, heel verstandig dat je door bent gelopen en gelukkig dat je dat kon. Daar zou je niet echt lekker hebben kunnen slapen. Ik hoop dat je nu een goede plek hebt gevonden. Ik zag op de kaart dat het een heel klein plaatsje is met niet heel veel overnachtingsmogelijkheden zo te zien.
    Blijf benieuwd naar meer verhalen. Heel veel plezier en gezelligheid vanavond met een lekker glaasje vino!!

    Buenos Noches,

    Theo en Diny

  • 29 Mei 2015 - 23:04

    Ans:

    Hallo kilometer vreter,

    Balen van die blaar, maar je loopt er geen meter minder door.
    Wat fijn dat het verder zo goed gaat, en het blijft prachtig om
    te lezen dat je zoveel mensen ontmoet en steeds blijft tegenkomen.
    Heb je al wel eens een rustdag gehad, ik geloof het niet hé!
    Ik wens je morgen weer een fijne dag en tot de volgende x.

    gr. Wim en Ans

  • 31 Mei 2015 - 19:27

    Greet:

    Hoi Diaantje!

    Leuke verslagen en fijn dat je zo goed op rosé of rozen loopt!

    Doeiiii

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Gallur

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 Oktober 2015

Camino

08 Oktober 2015

Camino

07 Oktober 2015

Camino

07 Oktober 2015

Camino

06 Oktober 2015

Camino

Actief sinds 23 April 2015
Verslag gelezen: 142
Totaal aantal bezoekers 13764

Voorgaande reizen:

20 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

20 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

23 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: