Camino - Reisverslag uit Gallur, Spanje van Krientjen - WaarBenJij.nu Camino - Reisverslag uit Gallur, Spanje van Krientjen - WaarBenJij.nu

Camino

Door: Krientjen

Blijf op de hoogte en volg

06 Juni 2015 | Spanje, Gallur

Hola, ik ben zojuist neergestreken op mijn bed in hotel ashortensias in Corcubión. Aan zee, jawel! Vandaag weer n mooie tocht, wel n lange maar anders was ik weer te vroeg klaar vond ik! Gisteravond wederom n int. Gezelschap en zels trommel en n soort doedelzak muziek erbij, was gezellig. Duurde wel ff voordat ik n slaapplek had maar dat was m'n eigen schuld. Ik wilde aan zee en GEEN Albergue! Het is gelukt. Kan ik weer ns lekker m'n haren wassen en handdoek v/ h hotel gebruiken, hihi. Ga ik zo maar ns doen. Vanmorgen met z'n allen eerst ontbeten en toen op weg. Die Spanjaarden maakten wel n hoop herrie en op n gegeven moment kon ik toch alleen verder. Onderweg met de 2 wat oudere Hollanders koffie gedronken. Hebben we gisteren samen met ons drieën de was laten doen. Alles in 1 machines en daarna droger in. €2 pp. Nou daar ga je niet voor onder de kraan klooien. Verder heb ik later nog ff met n jonge Finse gelopen, nounou, die had me wel n camino achter de rug met heel veel blaren. Ze was blij dat ik n stuk met haar opliep ( afleiding) heb ik met haar n bakkie gedaan en toen is zij daar gebleven. Ik moest nog dik 20. Vanmorgen tot n uur of 1 was hel koel, mooi wandelweer. Daarna werd het warmer. Maar het zit er weer op. Morgen 7 juni, jawel 7 mei begonnen, hoop ik toch in Finisterra aan te komen. Mooie afsluiter denk ik, maar je weet maar nooit er is ook nog n andere mogelijkheid, haha. Ik houd jullie op de hoogte! Adios.

  • 06 Juni 2015 - 18:48

    Cis Heitkonig:

    Wat ben je van plan moeten het er duizend worden?Ik heb zo'n voorgevoel.pas op//////ik geniet altijd van de verslagen heel mooi en bedankt.gr van ons Pa en Ma

  • 06 Juni 2015 - 20:30

    Theo :

    heej Jaantje
    Moeders zij al ze mik de 1000 vol jaja wat kan den lopen maar als ke er maar niet aan verslaafd raakt haha
    Viel Spaß grüsse Deine Brüder

  • 06 Juni 2015 - 20:57

    Diny:

    Hola Diana.

    Mooi plekje heb je gevonden vandaag, ziet er goed uit. Heb gisteravond een stuk gelezen over Finistera en kwam daar de camino Portugal tegen, heb zo'n vermoeden dat je zo door gaat lopen naar Porto. Is denk ik wel een stuk meer dan in totaal 1000 km waar Cis het over heeft haha. Mooi dat je zo geniet, wij genieten op afstand mee. Veel plezier morgen op je tocht naar Finistera. Ik blijf benieuwd hoe je verdere tocht er uit gaat zien.

    Fijne avond en groeten,
    Diny

  • 06 Juni 2015 - 21:44

    Alfons:

    Diana kun ie niet gewoon naar huis lopen. Maar mooi te lezen elke keer. Lex zegt ie Bunt niet goed wies. Haha veel plezier en ga zo door. Groet uit Toldijk

  • 06 Juni 2015 - 23:22

    Ans:

    Hallo Diana,
    Je blijft ons maar verbazen, prachtig dat je zo geniet en dat met ons deelt.
    Blijf vooral genieten en lekker doen waar je plezier in hebt.
    groeten Ans

  • 07 Juni 2015 - 10:46

    Ben En Marion:

    Daantje is voortaan Daan! Wat een prestatie! Op welke stand staat inmiddels de teller in je wandelboekje? Gister maar ff solidair met je geweest. Een klein rondje van Bodegraven naar Alphen. Zo'n 21k. Heerlijk zonnig weertje. De hefbruggen van Boskoop en Alphen gezien. Over de Oude Bodegraafseweg gesjouwd. Kom je iemand tegen die net Centurion is geworden. De 424ste Nederlander. Is dat wat voor jou? Aan de 100 Engelse mijlen?! Binnen 24 uur. Ga je redden. Goed, ff over bekenden gegevens uitgewisseld en weer door langs de Gouwe. Hahaa. Je komt hier minder wandelaars tegen als jij ri Finistera. Een balboekje vullen is daar ook veel gemakkelijker. Dan zelf misschien ook maar eens treden in de voetsporen van Diana, Vrouwe van Dichteren? De tijd zal het leren. Een kleine kans. Mooi! Van de week de burgervader van Doet aan de lijn. Wil Diana gehuldigd worden? Wat is dat voor een vraag? Ik heb hem gezegd dat ik niet weet of jij dat wel wil. En de boot afgehouden. Goed, we stoppen er weer mee. Siesta! Vermaak je!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Gallur

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 Oktober 2015

Camino

08 Oktober 2015

Camino

07 Oktober 2015

Camino

07 Oktober 2015

Camino

06 Oktober 2015

Camino

Actief sinds 23 April 2015
Verslag gelezen: 158
Totaal aantal bezoekers 13765

Voorgaande reizen:

20 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

20 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

23 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: