Camino - Reisverslag uit Gallur, Spanje van Krientjen - WaarBenJij.nu Camino - Reisverslag uit Gallur, Spanje van Krientjen - WaarBenJij.nu

Camino

Door: Krientjen

Blijf op de hoogte en volg

07 Juni 2015 | Spanje, Gallur

Ik slaap bij n oud Spaans vrouwtje, pikte me op in de stad ( santiago) , ze kan Nederlands omdat ze in de jaren 60 in het zkh van Rtd heeft gewerkt. Dijkzicht. Dat is wel leuk hier, kom je met de bus aan en denk je nou ns ff rondkijken waar ik vannacht slaap. Nou verder loopt t vanzelf. €15 was de eerste nacht ook. Adres in t oude centrum. Fonte de Santé Antonio 2. Ging ik me douchen en hield me bij het afdrogen ergens aan vast en jawel hoor donderde de hele beugel aan de grond en ik ook bijna, haha! Het is weer goed afgelopen.
Morgen denk ik richting Porto, vandaag was het loket op busstation gesloten. Zondag hé. Gisteravond kwam ik er pas achter dat het vandaag zondag is, je hebt hier geen idee van dag, datum Nog wel! Welterusten en ma..... Ik stop nu echt met de wandelcamino!

  • 08 Juni 2015 - 00:16

    Alfons:

    Gewoon doorlopen Diana

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Gallur

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 Oktober 2015

Camino

08 Oktober 2015

Camino

07 Oktober 2015

Camino

07 Oktober 2015

Camino

06 Oktober 2015

Camino

Actief sinds 23 April 2015
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 13762

Voorgaande reizen:

20 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

20 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

23 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: