Camino - Reisverslag uit Gallur, Spanje van Krientjen - WaarBenJij.nu Camino - Reisverslag uit Gallur, Spanje van Krientjen - WaarBenJij.nu

Camino

Door: Krientjen

Blijf op de hoogte en volg

30 Mei 2015 | Spanje, Gallur

mooie tijd om ergens neer te strijken. Hallo geachte volgers.....vandaag 19 k genoeg. Zit in n behoorlijk stadje Sarria genaamd. aubergine ( maar wel 1 pers.kmr.). Www.matiaslocandaitaliana.com
Vanmorgen 7. Eouur vertrokken en t uitzicht was jammer genoeg t eerste stuk " mist " maar nu gaat t weer de goede kant op kwam de Spanjaard en de Italiaan van gisteren achterop en deze moesten beide hartelijk lachen om de Holandaise die rappido voorbij liep. St.on iemand de map te bekijken hoe de vele trappen hier te ontwijken maar toen ik deze opliep begonnen ze beide weer te joelen oh... Die Holandaise. Ze weten wel dat bij ons alles plat is cus dat was lachen! Maar... MOet gezegd hun lopen nog ff door. Ik zie ze morgen wel weer. Zo eerst maar ns opzoek naar n kapper!! Kim ik zal n foto maken als t lukt! B. B. Jouw foto' S komen nog. Albert wanneer naar T? Gisteravond overigens heerlijk gegeten maar veel te veel, volgens mij probeerden ze me vol te stoppen omdat ik zoveel gelopen had, haha, ik kon t niet op! Hoefde alleen kmr. En !p etende te betalen, de heerlijke wijn niet! Zo, ik ga douchen en stadje verkennen. TOt later. FIjn weekend allemaal!

  • 30 Mei 2015 - 15:28

    Ben En Marion:

    Hallo Di! Ootje en Paake zitten im Zug nach Zutphen. We hebben het pad rond #OpHuseAn Na een bezoek aan de Dom en de #Catherinakathedraal nu ons #Pelgrimsstempel #indepocket. Klaar. Nu jij nog. Een zilveren hanger kost Eur30. Een bronzen kleine Jacobus Eur 25. Dit zijn Utrechtse prijzen. M. zit naast mij te dutten. Gister bij resto de Lage Vuursche naast Bea ff een straffe Hendrik soldaat gemaakt. Het graf van Friso bezocht.

  • 30 Mei 2015 - 15:50

    Ben En Marion:

    Goed. In Maartensdijk voor Eur 20 pp overnacht. Andere prijzen. Hahaa. Wij gaan komende maandag weer aan de travail. Centen verdienen. Die ratrace. Trouwens. Voor ik het vergeet. Kom je een groep oude Hollandse wandelaars tegen. En zit Theo Tromp daarbij. The leader! Doe hem onze greetz. Het blijft een gevaarlijke pelgrim. Hij is dol op vrouwen. Wat een kerl. Ben blie dak anders Bunt. Hasta la vista voor nu. Paake gaat ook pitten. Dikke kuzz.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Gallur

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 Oktober 2015

Camino

08 Oktober 2015

Camino

07 Oktober 2015

Camino

07 Oktober 2015

Camino

06 Oktober 2015

Camino

Actief sinds 23 April 2015
Verslag gelezen: 166
Totaal aantal bezoekers 13739

Voorgaande reizen:

20 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

20 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

23 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: