Camino - Reisverslag uit Gallur, Spanje van Krientjen - WaarBenJij.nu Camino - Reisverslag uit Gallur, Spanje van Krientjen - WaarBenJij.nu

Camino

Door: Krientjen

Blijf op de hoogte en volg

05 Juni 2015 | Spanje, Gallur

Hola,

Daar ben ik weer! Gisteren afscheid genomen v/ d Fam. Daarna nog ff terras gezeten bij mijn casa Rita en vanmorgen heb ik de wandelschoenen weer aangedaan. Na 3 avonden en 2 volle dgn. Santiago vond ik het welletjes. M' n 2 makkers M&R ook weg dus op naar n nieuwe uitdaging. Veel plezier gehad, veel gegeten, gedronken, gelachen, gewandeld en gekeken etc. Het is mooi geweest! Tijd voor wat nieuws, haha, nieuwsgierig? Hier komt het. Vanmorgen gewone tijd 7. 15uur weer vertrokken op de camino naar Fisterra zoals ze dat hier noemen. Tot. 90 K. Vandaag 34 K gelopen ben nu in het gehucht Vilacerio en jawel in n Albergue, hahaaaaa. Ff afkicken! Albergue O Rueiro. Het was n prachtige tocht, zie foto's. ( als het lukt). Voor degenen wie willen weten wat Fisterra inhoud, ff Google: Santiago de compostela naar Finistera. Daar krijg je n goed beeld! Zo, jullie zijn weer op de hoogte en ik ben bang dat jullie nog n paar dgn. Blog moeten volgen, haha. Vanmorgen was het eerst heeeeel rustig. Bij de koffieshop ff geklets met 2 Hollanders. Daarna n stukje opgelopen met Franciska maar nu uit Sardinië. Even later n poosje gekletst met n koppel uit Tasmanië, leuk, ze werken daar in n hotel ergens in de middle off no were. Beste tijd mrt. April. En dan bij deze voor Canada okt. Haha, anders ben ik t straks weer vergeten. Toen heb ik n heel stuk alleen gelopen, bos, brem, lupinen, prachtig! Nou ja, er komen er net 3 nieuw binnen. Nergens gezien. De Fam. Moet nog de groeten van een v/ d dame Snijders hebben, gisteren kwam ik het terras oplopen en zag ik haar ineens zitten. Ze had n andere camino gelopen, even gekletst en ze zei doe de gr. Aan de Fam. Ze ging dezelfde dag naar huis, hoe toevallig om iemand dan toch nog tegen te komen. I.p.v. 3 komen er 6 binnen en er is er 1 bij ( spreekt Portugees) en die zit te blazen dat hij wel 34K heeft gelopen, haha, blaaskaak, ik ook! Dat kan nog wat worden vanavond! Ronnie, als je dit leest, ik hoop dat je n fijne dag(dgn) hebt met je huurauto en zonder Maija! Maija, hopelijk ben je in Pisa aangekomen en heb je daar n relaxte tijd. We houden contact! Fam. En vrienden tot morgen!

  • 05 Juni 2015 - 17:02

    Greet:

    Hoihoi

    Veel plezier nog.

    Doeiii

  • 05 Juni 2015 - 17:25

    Angela:

    Super Diana veel wandelplezier naar het einde van de wereld !!!!

    Groeten vanuit een tropisch warm Almelooo !

  • 05 Juni 2015 - 18:02

    Diny:

    Hé Diana, we hadden het kunnen weten haha. Stil zitten is niets voor jou. Ga vanavond even googlen waar je precies bent.

    Voor nu een heel fijne avond en veel wandel plezier morgen, hoop dat je weer zo'n mooie route hebt.

    Adios en tot morgen.
    Diny

  • 05 Juni 2015 - 18:21

    Alfons:

    Mooi Diana super

  • 05 Juni 2015 - 22:30

    Benson:

    Het is prima dat jij door loopt. Alleen nu ben je niet bij het afscheid van chirurg Felix van Lammeren geweest. Ook een Slingelander! Die is nu met pensioen. Jammer.

    Met al dat doorlopen en je bent echt in de heer gelogeerd. Er komt een tied van holt houden. Doe dat dan bij Finistere. Beloof je dat? En dan heerlijk vakantie vieren. Geen sjouwwerk meer. Goed. Dan is dat afgesproken. Later maar weer. Ik ga te bedde.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Gallur

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 Oktober 2015

Camino

08 Oktober 2015

Camino

07 Oktober 2015

Camino

07 Oktober 2015

Camino

06 Oktober 2015

Camino

Actief sinds 23 April 2015
Verslag gelezen: 258
Totaal aantal bezoekers 13745

Voorgaande reizen:

20 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

20 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

23 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: