Camino - Reisverslag uit Baiona, Frankrijk van Krientjen - WaarBenJij.nu Camino - Reisverslag uit Baiona, Frankrijk van Krientjen - WaarBenJij.nu

Camino

Door: Krientjen

Blijf op de hoogte en volg

08 Mei 2015 | Frankrijk, Baiona

Hallo allemaal, ik ben zojuist aangekomen in Larrasoaña met prachtig weer. Gisteravond pelgrimseten gehad, ik werd aan tafel geschoven bij Duitsers En Belgen. Vanmorgen in het klooster geen ontbijt. Bij het weggaan kreeg ik van een Spanjaard koffie aangeboden, ook een medeloper. Het was echter niet de bedoeling want dit was koffie voor de vrijwilligers, haha, het smaakte des te lekkerder! Toen even tot aan ontbijt met een Zeeuw gelopen. Samen ontbeten met m'n vorige kamergenote Judith uit Hongarije. Vandaag weer met allerlei nationaliteiten gelopen. Slaap nu in een nieuw Gite, possado, herberg of hoe je het ook maar wil noemen. Samen met 5 anderen op de kmr. Maar het kost dan ook maar €11 eten kun je dan voor €10 Gisterennacht kregen we pasta vooraf, forel met heerlijke sla en n soort danoontje, oja, ook nog n glas wijn. Nu heb ik pijn in mijn schouders, van de rugzak. Zal morgen wel weer beter gaan, haha, wat een verschillende spieren gebruik je hier! Het is tot nu een super ervaring. Eens kijken of ik me kan gaan douchen, tis koud hier binnen moet snel naar buiten. Morgen naar Pamplona, heb ik veel zin in. Lijkt me erg mooi! Tot next! Diana.

  • 08 Mei 2015 - 15:07

    Alfons:

    Wat een verhaal. Niks te eten lijkt wel een survival run

  • 08 Mei 2015 - 15:37

    Theo:

    Heej Jaantje
    Pamplona is n prachtige oude stad de hekkens vd bollen staan er tenminste de hoekposten het hele jaar geniet ervan en vergeet niet n keer n goed hotel te pakken kniepert haha gr tu Hermano Theo

  • 08 Mei 2015 - 18:36

    Diny:

    Hoi Diana, fijn dat je geniet van deze mooie ervaring, voor mij is het genieten van jouw verslagen. Morgen naar Pamplona, is mooie oude stad. Wij hebben 2 jaar geleden daar gefietst, ook stukken van de camino. We hebben daar toen ook nog een slaapplaats voor de pelgrims bezocht, wie weet wordt dat morgen wel jouw slaapplek haha. Veel wandel plezier morgen en geniet ook nog een beetje van de stad Pamplona.

    Buenas noches,
    Diny

  • 08 Mei 2015 - 18:48

    Lies:

    Ha DIANA,

    Leuk om je verslagen te lezen. Ben benieuwd naar wat er nog gaat komen.
    Veel plezier en lekker genieten.

    Gr Lies (en ook van Huib)

  • 08 Mei 2015 - 21:46

    Angela:

    Hey Diana,

    Hoe ging het over de Pyreneeen ?
    Makkie voor jou ??????
    Leuk he al die verschillende nationaliteiten !!!!
    Pamplona mooie stad en mooie herberg Jesus e Maria !!
    Rugzak wordt steeds lichter echt waar !!!!!
    Veel wandelplezier en geniet van de vino tinto !!!

    Groeten Angela

  • 08 Mei 2015 - 22:27

    Ans:

    Spartaans hoor!!!! Leuk om te lezen, fijne dag morgen
    gr. Ans

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Baiona

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 Oktober 2015

Camino

08 Oktober 2015

Camino

07 Oktober 2015

Camino

07 Oktober 2015

Camino

06 Oktober 2015

Camino

Actief sinds 23 April 2015
Verslag gelezen: 198
Totaal aantal bezoekers 13754

Voorgaande reizen:

20 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

20 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

23 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: