Camino - Reisverslag uit Baiona, Frankrijk van Krientjen - WaarBenJij.nu Camino - Reisverslag uit Baiona, Frankrijk van Krientjen - WaarBenJij.nu

Camino

Door: Krientjen

Blijf op de hoogte en volg

09 Mei 2015 | Frankrijk, Baiona

Hallo,
Vandaag na 2 km. Ontbijt en heerlijke koffie, mijn stijl! Daarna samen gelopen met Euno uit Zuid Korea. Verderop met een Nederlandes dame tot aan Pamplona. Ik had n hotel geboekt maar na 2 x aanbellen geen contact. Omdat ik er al om 11.00 uur was heb ik n koffie gepakt in n café waar ze WiFi hadden. Je voelt het misschien al aan, ik heb de overnachting geannuleerd, haha. Ben lekker verder gelopen. Kwam Kathtrine uit Zuid Afrika tegen en heb tot eind v/ d dag met haar gelopen. Leuke babbelkous. Oh, daarvoor nog met n Italiaan die geen vis, vlees, eieren etc. Eet, ik weet niet zo gauw hoe je dit noemt. Het was een prachtige tocht. gisteravond met een kiwi, een Jankey en 2 maffioso aan tafel gezeten, lekker en gezellig! Vanavond met een Engelse. En ja, ik slaap weer voor €10 en eten voor €12,50. Toch n stuk goedkoper dan hotel in Pamplona, Theo. Morgen hopelijk spierpijn vrij! Doeiiiii.

  • 09 Mei 2015 - 20:24

    Theo:

    Heej Jaantjen
    Grote klasse ik ben trots op mn hermana Diana en gelijk heb je met de overnachting !
    salute hasta manana.

  • 09 Mei 2015 - 20:35

    Diny:

    Hé Diana, lopen gaat super zo te lezen en veel nationaliteiten waar je mee samen loopt. Ben wel benieuwd waar je nu ongeveer bent. De Italiaan waar je mee hebt gelopen is een veganist. Zijn de slaapplaatsen wel oké? Fijne avond en veel wandel plezier morgen. Als het lukt, blijf lekker schrijven, wij vinden het geweldig om je op deze manier te volgen.

    Grüsse, Diny

  • 09 Mei 2015 - 21:26

    Alfons:

    Mooi om te lezen diana
    Veel plezier en geniet ervan

  • 10 Mei 2015 - 12:29

    Kimmiekammie:

    Ola diana!!!!!!!! Erg leuk om te lezen allemaal!! Heb je al een lekkere maffiossi aan de haak geslagen ;p of zijn t nog steeds berggeitjes hihihi!!! Leuk dat je zoveel mensen ontmoet lijkt me erg leuke ervaring!! Geniet ervan en tot wederhoren!! Xxxx je aller knapste nichtje hihi!!!♡♡♡

  • 10 Mei 2015 - 14:15

    Angela:

    Hoi Diana,

    Leuk om je verhalen te lezen!!!!
    En wat betreft het hotel!!!..............
    Een herberg is toch veeeeeeeeeel gezelliger!!!!!!!

    Veel plezier!!
    Wij gaan morgen naar Roemenië.
    Helemaal aan toe!!

    Groeten Angela en Freddy


  • 10 Mei 2015 - 19:57

    Toni:

    Hey tadi!
    Goed bezig, enjoy je holiday!
    Gr f,g en t :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Baiona

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 Oktober 2015

Camino

08 Oktober 2015

Camino

07 Oktober 2015

Camino

07 Oktober 2015

Camino

06 Oktober 2015

Camino

Actief sinds 23 April 2015
Verslag gelezen: 170
Totaal aantal bezoekers 13780

Voorgaande reizen:

20 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

20 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

23 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: