Camino - Reisverslag uit Gallur, Spanje van Krientjen - WaarBenJij.nu Camino - Reisverslag uit Gallur, Spanje van Krientjen - WaarBenJij.nu

Camino

Door: Krientjen

Blijf op de hoogte en volg

02 Juni 2015 | Spanje, Gallur

Hola, met de hartelijke groeten uit SANTIAGO!! Ik ben er! Zie geen bekenden, snik. Wel n halve gare hier op t terras! Ook leuk! Vandaag wel 53 k gelopen. Van 20 naar 30 met J uit Brabant gelopen. Goede afleiding, hij liep maar voor n week. Toen dacht ik die 22 kunnen er vandaag nog wel bij. Kon ook maar heb er nu genoeg van, haha. Morgen ff de anderen binnen halen. Omdat ik n dag eerder was moest ik nog wel n overnachtingsadres zoeken maar ik kwam n aardige mevr. Tegen die vroeg of ik n hotel zocht! Met haar meegegaan en nu heb ik midden in t oude centrum n mooie kmr. Voor weinig. Zitten ook n paar Duitsers. Wel n mooi stadje hoor! Morgen ff kijken of ik zo'n mooi papiertje kan krijgen, was 18.00uur binnen en dat was iets te laat. ( de hut was gesloten). Gisteravond met Maija, Ronnie, Adam, en Chinees meisje met partner uit Canada. Was wederom gezellig. Het was 23.00uur voor we naar huis gingen, oeps n latertje voor hier. De C wilde wel ns weten waarom Maija en ik steeds zo moesten lachen en toen zeiden de jongens dat ze ook maar ns de wijn moest proberen en deze vond ze errug lekker, haha, ze kreeg het in n longdrinkglas. Ben benieuwd hoe het haar vandaag vergaan is! Wat n raar idee dat ik morgen en THE day after niets moet, alleen wat dingetjes regelen. Ik heb in m'n pension geen WiFi dus zit nu bij n fhoreca gelegenheid te internetten. Bedankt voor jullie lieve reacties steeds. Ik zal morgen sowieso nog verslag doen. Fijne avond, ik heb het al, haha. X, Diana.

  • 02 Juni 2015 - 20:25

    Lucia:

    Nu al uitgelopen!!
    Ik had t kunnen weten..
    en wat nu??
    Ga je daar de boel onveilig maken of kom je thuis.
    iig erg trots op jou..gefeliciteerd kanjer...xxx

  • 02 Juni 2015 - 20:41

    Roelie:

    gefeliciteerd! je hebt vandaag jezelf overtroffen.
    Ook nog na een avondje doorzakken, je bent in topvorm.
    geniet van de dag van morgen, de anderen zien binnenkomen is vast ook een feestje.
    ga je nog doorlopen en je schoenen in zee gooien?

  • 02 Juni 2015 - 20:59

    Rita:

    Ola Diana

    Jeetje ; je bent wel als een speer gegaan.
    En dan vandaag nog als toetje meer dan 50 km . .
    Ik heb genoten van al je verhalen. En al die mede wandelaars die je ontmoet hebt.
    Geniet er lekker van. Je hebt vast al een lekker glas rosé voor je staan.
    Groetjes

  • 02 Juni 2015 - 21:09

    Blue:

    Ja hoor, zou ik nog te laat zijn geweest ook....
    gefeliciteerd met deze uitdaging die je boven verwachting hebt gelopen....de lat ligt weer hoger

  • 02 Juni 2015 - 21:48

    Alfons:

    Goed gedaan Diana.hele prestatie super.

  • 02 Juni 2015 - 21:57

    Diny:

    Ola Diana,

    Gefeliciteerd kanjer, was er graag geweest om jou welkom te heten in Santiago, maar ja je kunt niet alles helaas. Wat een geweldige prestatie heb je neer gezet en dan ook elke avond nog zin hebben om een mooi verslag te schrijven zodat wij, achterblijvers, van jou belevenissen kunnen genieten. Nu is het toch echt tijd voor jou om te gaan genieten. Heel veel plezier morgen, lekker op een terrasje kijken wie er binnen komen en dan rusten en relaxen.

    Viele Grüsse, Theo und Diny

  • 02 Juni 2015 - 22:17

    Angela:

    YES in Santiago de Compostela !!!!!! Gefeliciteerd met je super super prestatie !!!! En 53 km lopen niet te geloven !!!! Morgen om 12 uur naar de mis ? Is heel erg mooi !! En wachten op al je vrienden. Super !!! Geniet ervan. Heel veel plezier !! loop je nog verder naar Finisterre ??? Groeten en een dikke knuffel Angela

  • 02 Juni 2015 - 22:42

    Buffalo Ben:

    Toppie!

    XXX

  • 02 Juni 2015 - 22:53

    Ans:

    Wat een top prestatie, je hebt zeker vleugels gekregen.
    Trots op zo 'n sportieve Zus.
    En wat nu, loop toch terug zegt Wim.
    Geniet van je behaalde resultaat en van je
    vrije tijd. En bedankt voor je leuke berichten elke x
    groeten uut Boak

  • 03 Juni 2015 - 10:49

    Geerte:

    Gefeliciteerd diana!wat een prestatie!mooie verhalen heb je er ook van gemaakt!geniet nog van de rustige dagen!

    Gr geerte

  • 03 Juni 2015 - 11:09

    Cis Heitkonig:

    Diana,hartelijk gfeliciteerd met je behaalde succes Ik had voor mezelf al voorspeld dat die laatste 50 er in een keer aangingen jou kennende/////Ga nu maar een echt luie vakantie vieren ,je hebt het verdiend en bedankt voor al die mooie verslagen.grMa en een goede reis terug straks

  • 03 Juni 2015 - 12:10

    Benson:

    Nu komt het. De hamvraag! Neem je er eentje mee naar Holland? Een Aussi, een Amerikaan, een Ier, een Belg, een Duitser.... Welke gaat het worruh? BenBestWelBenieuwd !

  • 03 Juni 2015 - 12:17

    Joos:

    Gefeliciteerd kanjer!! wat ontzettend goed en zéker die laatste dag nog eens 50 km. gelopen( ik zal blij zijn wanneer ik er 5 kan halen....;-)ben erg trots op mijn vriendin, TOP geniet nu nog lekker van een paar rustige weken.....lieve groetjes

  • 03 Juni 2015 - 12:19

    Kim:

    Heeeeey Tadi!!! Ik heb wat verslagen gemist maar.. What the f*ck?! Goed bezig lekker ding!! Idd een top prestatie Dat heb je toch maar weer ff geflikt!! Geniet er nog maar lekker van!!

    Liefs Coen en Kim

  • 03 Juni 2015 - 16:49

    Benson:

    Joos? Ben jij Joos van de motor? Oerend hard?! Hahaa. Je weet hoe snel je per motor van 5 op 50k zit. Goed, wat denk je er van. Nu met de wandel: bouw die 5 op naar 25k. En je zult zien; die 50k gaat je daarna lukken. Het zit allemaal tussen de oren. Egg waar. En wat is het daarna mooier om in de voetsporen van Lady Di te treden. Een gouden toekomst. Je zult zien. Egte Mannuhhh.

  • 03 Juni 2015 - 17:41

    Helga:

    Gefeliciteerd Diana. Wat een topprestatie. Had ik eigenlijk ook niet anders van je verwacht. Maar ik doe je het niet na hoor! War kun je terug kijken op een geweldige ervaring. Iets wat niemand je meer afpakt. Je mag trots wezen. Nu nog tijd zat over om andere leuke dingen te doen. Genieten maar! Xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Gallur

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 Oktober 2015

Camino

08 Oktober 2015

Camino

07 Oktober 2015

Camino

07 Oktober 2015

Camino

06 Oktober 2015

Camino

Actief sinds 23 April 2015
Verslag gelezen: 245
Totaal aantal bezoekers 13776

Voorgaande reizen:

20 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

20 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

23 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: