Camino - Reisverslag uit Gallur, Spanje van Krientjen - WaarBenJij.nu Camino - Reisverslag uit Gallur, Spanje van Krientjen - WaarBenJij.nu

Camino

Door: Krientjen

Blijf op de hoogte en volg

03 Juni 2015 | Spanje, Gallur

Hola,
Vanuit n zonnig Santiago! Vandaag is de Fam. Weer compleet! Wat n drukte, wel gezellig maar ik ben blij dat ik vanmorgen niet in n lange rij hoefde te staan voor m'n testament, haha. Het papiertje is binnen. Lekker relax ontbeten, m' n hotel voor de komende 2 nachten opgezocht, is overigens pension Santa Rita. WiFi op de kmr. Jawel. Ben net weer binnen en ga zo met t stel happen, zal morgen verslag doen! Misschien morgen naar de mis om 12.00uur, ik weet het nog niet hoor! Voor de Fam. Misschien leg ik vanavond nog n woordje! Doeiiiii.

  • 03 Juni 2015 - 18:23

    Rita:

    Ola Diana

    Ga je nu het papiertje inlijsten en thuis boven je bed hangen???
    Geniet nog lekker na van het volbrengen van deze tocht.
    Ik doe het je niet na ; het klinkt allemaal heel leuk en gezellig maar al die kilometers lopen is toch een hele opgave.
    Vind het wel grappig dat je in pension Santa Rita verblijft.
    Deze Rita drinkt vanavond een glaasje rosé op je succes.
    Hasta luego

  • 03 Juni 2015 - 20:05

    Diny:

    Hola Diana, gelukkig dat de fam ook gearriveerd is. Als je zoveel mensen leert kennen onderweg is het wel leuk om samen met die verschillende nationaliteiten af te sluiten en ongetwijfeld nog vele herinneringen ophalen over zo'n bijzondere ervaring. Geniet van je "eigen kamer" met wifi. Veel plezier vanavond en ook morgen. Ben wel benieuwd naar jouw "testament" haha.
    Een goede en mooie reis voor de komende weken, waar dat ook mag zijn, geniet ervan.

    Groeten Theo en Diny

  • 04 Juni 2015 - 08:45

    Ben En Marion:

    En nu? Je gaat toch niemand de weg terug naar Dichteren vragen? Zolang is dat toch nog niet geleden? We verwachten je wel terug! Recht op die stal af! Goed, eerst lekker ff bijkomen. En dan is het fijn je weer te zien. En waarschijnlijk verlang jezelf ook weer verdomde veel terug naar dat Doetinchem, de Huet, Slangenburg, Slingeland, Toldijk, Baak en de bekke van Boak. Hope so! Welnu, plezier daaro. Waarschijnlijk zit je nog verdomde dicht bij je gevoel. En dat dankzij al die natuurdagen. Je zult vast nog wel eens wat tranen van vreugde laten lopen. Mooi. Benieuwd welke wijze levensles je mij gaat vertellen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Gallur

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 Oktober 2015

Camino

08 Oktober 2015

Camino

07 Oktober 2015

Camino

07 Oktober 2015

Camino

06 Oktober 2015

Camino

Actief sinds 23 April 2015
Verslag gelezen: 159
Totaal aantal bezoekers 13784

Voorgaande reizen:

20 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

20 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

23 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: