Camino - Reisverslag uit Zarautz, Spanje van Krientjen - WaarBenJij.nu Camino - Reisverslag uit Zarautz, Spanje van Krientjen - WaarBenJij.nu

Camino

Door: Krientje

Blijf op de hoogte en volg

29 September 2015 | Spanje, Zarautz

Ns kijken of deze het nog doet!!
Ik ben vanmorgen de Camino del Norte begonnen vanuit San Sebastian. Het was weer ff wennen. (Klimmen).Ik heb me voorgenomen om de etappes uit het boekje te volgen en ben dus vandaag na ruim 21 km gestopt in Zarautz. Ik ben 5 mensen gepasseerd dus het was zeker minder druk. Of ik dit leuker vind weet ik nog niet. Het was wel n prachtige route zo met iedere keer uitzicht op de kust. Het was wel wat kouder maar voor het wandelen prima! Weer op goedkope hotelkamer jacht, ook leuk! Het scheelt echt wanneer je n hotel binnen loopt, prijzen zijn goedkoper dan op de booking sites. Scheelt ook dat je n " pelgrim" bent. Het hotel ligt op de route dus ik kan morgen zo langs de zee verder lopen. Ontbijt heb ik net gehaald ( lekker vette cake) en dan zie ik onderweg wel weer verder. Ik zal eens kijken of ik wat foto toe kan voegen. Ik heb n paar filmpjes gemaakt met m'n mobiel maar daar heb ik voor deze site niets aan. Om met m'n ipad foto's te maken moet ik altijd ff t dingetje uit de tas halen dus dat gebeurd meestal bij de vergezichten. Nou het zal mij benieuwen of dit wat mensen wakker schud haha! Welterusten voor straks! Di.

  • 29 September 2015 - 18:42

    Duutser:

    Heej Krientje

    Mooi daj weer an t smoksen bunt groeten !!!!!

  • 29 September 2015 - 21:42

    Diny:

    Hé Jaantjen,

    Mooi om de belevenissen van jou weer te lezen. Blijf lekker schrijven (als je zin en tijd hebt) kunnen we je weer mooi volgen.
    Succes met je jacht op goedkope kamers en heel veel loopplezier met mooi weer.

    Tot je volgende bericht.

    Groeten Diny

  • 29 September 2015 - 21:47

    Ans:

    Leuk dat we je weer kunnen volgen, veel wandelplezier!!!!!

    groeten Ans

  • 30 September 2015 - 08:01

    Padre Pio (Hahaa):

    Effe wennen. De laatste keer was een vluchtige ontmoeting op Arnhem Centraal. Twee weken gelee. Jij kwam terrug van de kust. Ik kwam van de Boakse Bekke en was op weg naar die Haagse kust. Het was lief om te zien dat je die twee oude mannen de trein in probeerde te krijgen. Hahaa. Ja, ik weet het. BenDeSchurk! Goed. In Leiden is nu de opbouw van de kermis. 3 octobert- Leids Ontzet. En ik ga weer ri Grolle. Zaterdag 3 october de cd presentatie van Peter Groot Kormelink: De cd is getiteld: Weerkommen. In City Lido. Doe dan maar mijn Leidsche sjaaltje van 3 october om. Toch ook een bietje Leids in Grolle. Ik kan het niet los laten. Ook al ben ik een Hageneesj. Hee Di, wandel z! Ennuh, Weerkomm'n.

  • 30 September 2015 - 13:38

    Angela:

    Hey Diana je bent er alweer !!!! Super !! Ben benieuwd hoe deze camino je bevalt !!! Wens je heel veel wandelplezier toe en geniet van alles !!! BUON CAMINO !!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Zarautz

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 Oktober 2015

Camino

08 Oktober 2015

Camino

07 Oktober 2015

Camino

07 Oktober 2015

Camino

06 Oktober 2015

Camino

Actief sinds 23 April 2015
Verslag gelezen: 139
Totaal aantal bezoekers 13778

Voorgaande reizen:

20 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

20 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

23 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: