Camino - Reisverslag uit Gallur, Spanje van Krientjen - WaarBenJij.nu Camino - Reisverslag uit Gallur, Spanje van Krientjen - WaarBenJij.nu

Camino

Door: Krientje

Blijf op de hoogte en volg

30 September 2015 | Spanje, Gallur

Vanmorgen 8. 15 vertrokken richting Deba! Wat n klimwerk, het luie zweet is er weer uit! Een prachtige wandeling maar de 23 k was zwaarder dan de WANDELmarathon in Den Haag vorige week. Moet weer ff wennen. 4 pelgrims gezien onderweg maarrrr ik slaap weer in n Alberge en voor jawel €5, verder zijn hier wat hotels aan zee maar veel te duur. Dus de keus was snel gemaakt. Naast me ligt n dame uit Tilburg verder internationaal gezelschap als vanouds. Toch wel leuk weer. Samen gegeten en gedronken. Oja we slapen in n stationsgebouw! Ben, jullie moeten ook! Leiden blijft er wel om bestaan, haha.
Morgen schijnt er nog meer geklommen moet worden, ik heb me vandaag n paar k verlopen dus hopelijk morgen niet! 32k morgen is het plan, jullie horen het maar misschien wel n dag later. Welterusten, duim voor mij ( geen snurkers) want ik heb geen oordoppen bij me, zelfs n deken heb ik gekregen omdat ik totaal geen rekening gehouden had met het moeten slapen in n Alberge. Zo zie je maar weer je hoeft niet altijd alles bij je te hebben. Doeiiiii, Di.

  • 30 September 2015 - 21:41

    Roelie:

    het klinkt weer als vanouds.
    sterkte morgen met de klimpartij. jij liever dan ik.
    die mooie uitzichten maken vast veel goed.
    geniet van de rest van je vakantie. Ik wens je nog veel mooie tochten toe.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Gallur

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 Oktober 2015

Camino

08 Oktober 2015

Camino

07 Oktober 2015

Camino

07 Oktober 2015

Camino

06 Oktober 2015

Camino

Actief sinds 23 April 2015
Verslag gelezen: 121
Totaal aantal bezoekers 13755

Voorgaande reizen:

20 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

20 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

23 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: