Camino - Reisverslag uit Gallur, Spanje van Krientjen - WaarBenJij.nu Camino - Reisverslag uit Gallur, Spanje van Krientjen - WaarBenJij.nu

Camino

Door: Krientje

Blijf op de hoogte en volg

01 Oktober 2015 | Spanje, Gallur

N zeer zware tocht! Dag 3 zal er ook mee te maken hebben en niet goed geslapen met meerdere snurkers dus vannacht weer n eigen kmr. De lengte zou volgens het boekje 32 zijn maar ik heb er ong. 24 van gemaakt. Morgen zou een dag van 17 zijn en dat staat niet in verhouding tot vandaag. Net ff in de supermarkt inkopen gedaan en wat gedronken met n Duitser en een Fin. Verder vandaag opgelopen met wat Noren en volgens hun moest ik in Noorwegen komen lopen ( trecking) van ong. 600 k. Nou ja eerst deze maar eens zien te klaren. Ga ik deze 10 dgn. niet redden maar volgend jaar de rest dan maar. Morgen voor t eerst regen...... Hopelijk valt t mee. Vanavond weer n Pelgrims menu, zoals ik gewend was van mei, leuk! Jullie lezen morgen weer! Doei, Di.


  • 01 Oktober 2015 - 20:37

    Blue:

    Nou, klinkt weer als vanouds ....beetje mopperen maar toch eigenlijk hartstikke leuk en allejézus internationaal

  • 02 Oktober 2015 - 08:56

    Marion En Ben:

    Hello Di. Jij nu op pelgrimage naar de kathedraal van Trondheim? 600k in een van de komende jaren... Weet dat je daar 80% kans op regen hebt. Ze hebben wel heerlijke geitenkaas. Dure alcohol, goed, die drink je toch met mate. Maar ook weinig groente te koop. Wel veel vis in alle soorten en mate van creme- etjes. Hahaa. Marion en ik hebben 3 jaar geleden al eens een Noorse pelgrim ontmoet aan het eind van zijn reis in die kathedraal. We waren toen saam met Noren daar in een camper rond aant trekken. Nee, niet lopes. Goed, jij weer suc6 met de pelgrimage. We hangen aan je lippen.

    Gisteren (donderdag) waren wij ook aan de wandel. Rond 06:00 uur gestart in Hoksebarge. En via Beckum, Hengelo ri Enschede. Op GPS. Voor Enske moesten we ff een boodskap doen. Later met de OVbus van Enske tot Grolle. Weer eens 40k flat gewandeld. Geen alcohol. Dus ook geen bokkie.

    Hee tut, go steady!

  • 02 Oktober 2015 - 12:51

    Diny:

    Hé Diana,

    Mooi stukje weer, de wandeling gisteren was pittig zo te lezen, hopelijk geen last van blaren. Ik hoop dat je vannacht op je "eigen kamertje" weer goed geslapen hebt, ook al kost het dan iets meer haha.

    Ik hoop dat de regen vandaag een beetje meevalt en dat je weer een mooie tocht kunt maken.

    Veel wandelplezier en groeten,

    Diny

  • 02 Oktober 2015 - 16:49

    Angela:

    Als jij zegt dat het een zware tocht is dan zal het wel heeeel erg zwaar zijn!!!!!
    Ja lijkt me leuk de wandeltocht in Noorwegen!!!!! Uitdaging!!!! voor 2016!!
    Leuk om je verhalen weer te lezen!!
    Slaap lekker zonder snurkers!!!! Het weer hier vandaag was fantaaaaaastisch!!!!
    Groeten Angela.

  • 02 Oktober 2015 - 17:09

    Duutser:

    Heej jaantjen

    ie moppert ik ok welke plaats bun ie nou ???
    haha veel plezier en n bitje goed weer van hier noar ouw!

    Buenos noches tu hermano

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Gallur

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 Oktober 2015

Camino

08 Oktober 2015

Camino

07 Oktober 2015

Camino

07 Oktober 2015

Camino

06 Oktober 2015

Camino

Actief sinds 23 April 2015
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 13778

Voorgaande reizen:

20 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

20 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

23 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: