Camino - Reisverslag uit Bilbao, Spanje van Krientjen - WaarBenJij.nu Camino - Reisverslag uit Bilbao, Spanje van Krientjen - WaarBenJij.nu

Camino

Door: Krientje

Blijf op de hoogte en volg

03 Oktober 2015 | Spanje, Bilbao

Hallo, hier ben ik weer. Terug in Bilbao. Omdat ik hier al was moest ik P&T op sleeptouw nemen naar een slaapplaats. Nou dit was niet zo moeilijk want die v/d vorige week was prima en had nog wat kamers over. Lekker goedkoop maar wel schone handdoeken en nog beter geen snurkers in de kmr, haha. Afgelopen nacht was t weer raak! Vorige week zat ik hier nog te kletsen met de Australiërs. Nu gaan we zo weer samen eten in dezelfde buurt. Vandaag was weer n vermoeiende tocht. Wat wel weer leuk was.... We kregen van een voorbijganger (in een auto) een stokbrood met spek aangeboden, had hij net vers gehaald. Voor ons zou t nog 5 km duren voordat we wat konden kopen dus dat was zeer welkom. Je maakt het mee! Gisteravond kreeg ik 2 zoenen van n Spaans meisje en werd ik aangesproken door n don Juan ( dronken) haha maar wel leuk. Als je als een 56 jarige nog Chica genoemd wordt, nou nou! Geen commentaar, hihi. Tot nu toe ong. 128k gelopen, eens zien hoever ik kom tot volgende week zat. Fijne avond allemaal! Gr. Di.

  • 03 Oktober 2015 - 18:39

    Duutser:

    Heej Chica

    T was al donker zekers toen die beschonken caballero jou aansprak hihi maar je mag er best wezen hoor !
    buenos noches tu Hermano

  • 03 Oktober 2015 - 20:52

    Angela:

    Ola Diana,

    Is het veel zwaarder dan de camino Frances?????
    Veel over rotsachtig gebied?
    Vandaag de Hanzetocht gelopen van Zwolle naar Kampen maar 18 km !!!!
    Maar was super !!!! Heerlijk weer om te wandelen!!
    Gezellige avond en slaap lekker!!!!!!

  • 03 Oktober 2015 - 22:58

    Diny:

    Hé Diana,

    Je maakt wat mee daar in Spanje maar wel heel mooi. Geniet van een goede nachtrust op je eigen kamer en mmorgen weer een fijne wandeling.

    Groeten Diny

  • 03 Oktober 2015 - 23:19

    Greet:

    Hallo

    Diana heel veel fijne kilometers nog toegewenst.
    Wij gaan morgen de optocht in Baak opvrolijken.
    Hopen op mooi weer dan is het fijn buiten zijn en gezellig met al die kermis vierders.
    Het gaat wel door zonder jou?
    Wie weet volgend jaar weer van de partij.

    Groeten van ons allen vanuit een mooi nazomers Toldiek.

  • 04 Oktober 2015 - 10:41

    Ans:

    Hallo Diana,

    Nog even gauw een berichtje, je zult al wel lang weer onderweg zijn.
    Wij gaan zo aan de optocht beginnen. Ik wens jou nog heel veel mooie wandelmomenten
    en heel veel plezier met alle andere wandellaars. We drinken er straks 1 of meer op jou.

    groeten WARM

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Bilbao

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 Oktober 2015

Camino

08 Oktober 2015

Camino

07 Oktober 2015

Camino

07 Oktober 2015

Camino

06 Oktober 2015

Camino

Actief sinds 23 April 2015
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 13760

Voorgaande reizen:

20 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

20 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

23 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: