Camino - Reisverslag uit Gallur, Spanje van Krientjen - WaarBenJij.nu Camino - Reisverslag uit Gallur, Spanje van Krientjen - WaarBenJij.nu

Camino

Door: krientje

Blijf op de hoogte en volg

04 Oktober 2015 | Spanje, Gallur

Hallo, ik ben zojuist aangekomen 1 km voor eindbestemming van het boekje. Waarom? Omdat ik niet weer in n Alberge wil slapen. Nu heb ik een groot app. aan n heel mooi strand! Het weer is vandaag regen, nu is het droog en komt af en toe de zon door. Temp. Is prima! Ik ben aan het strand van la Arena! Gisteravond nog ff naar Guggenheim gelopen en in de oude stad wat gegeten en gedronken. Zo dadelijk maar weer eens flappen tappen en de omgeving verkennen. Oja, ik wil niet mopperen maar vandaag waren de eerst 10 km saai! Daarnaar met n gondel de rivier over naar de mooie kant. Heb je soms toch het kan niet altijd alleen maar mooi zijn. Oh, Theo, vandaag werd ik weer Chica genoemd maarrrr nu door n jonge dame achter de bar die NIET dronken was, haha! Angela, je vroeg v/d week of deze camino echt zwaarder was, nu dat is deze echt. Vandaag was het meest vlak maar je dan weer wat minder mooi. Als je de tochten wat korter houd zoals ik nu gedaan hebt gaat het wel hoor! Hij is echt wel mooier. Maar wel minder druk en je kunt niet overal happen en drinken zoals op de Frances. Dus daar moet je wel rekening mee houden. Ik denk dat deze tocht binnen 5 jr. ook erg druk word. Dus wachten of ... Fijne zondag allen?

  • 04 Oktober 2015 - 16:24

    Blue:

    Hola Guapa, je kan t weer mooi verkopen...die routes...nou, ik stap er niet in/op hoor !!
    Wel weer stoer en internationaal...en ja, ik zie jou hier ook nog wel je ouwe dag slijten..." en maar caminos afstruinen"

  • 04 Oktober 2015 - 22:29

    Angela:

    Hoi hoi jammer van de regen !!! Geniet van je app. Geen gesnurk !!!! Ik ga morgen werken jij lekker wandelen !! Veel plezier @ groeten uit Almeloooo.

  • 05 Oktober 2015 - 07:23

    Ben Jeursen:


    Het weekend voorbij. Zo te zien heb jij je weer aardig vermaakt. Aan de wandel, aan de klets, aan de vino. Wij hebben zaterdag jl. de ceedee presentatie van Peter Groot Kormelink bijgewoond. De ceedee Weerkommen. Ge- wel-dig. Elke Achterhoeker zou deze ceedee in zijn kast moeten hebben. De jongere gasten zeg ik: Downloaden! Ben nu al nieuwsgierig naar zijn opvolger. We zijn lekker aan de Grolsche bok geweest. Na afloop nog gestrand in het klooster. Aan de Grolsche Grachte. Nog wat nababbelen met wat Grollenaren bij iemand thuus. Toppie. Luuster maar via You Tube naar hem. Maar niet naar Weerkommen. Anders zit je weer direct in Dichteren. Nehee, eerst je plan voltooien. En luuster dan maar. Ook naar Boeren boe'ren... Te gek. Zo. Hier in NL is het int Noorden en Westen aardig mistig. Die ellende begint weer. Op naar Sinterklaos! Tjuus. Ennuh: Wandel ze Di!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Gallur

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 Oktober 2015

Camino

08 Oktober 2015

Camino

07 Oktober 2015

Camino

07 Oktober 2015

Camino

06 Oktober 2015

Camino

Actief sinds 23 April 2015
Verslag gelezen: 182
Totaal aantal bezoekers 13778

Voorgaande reizen:

20 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

20 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

23 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: